بازیکنان بایرن مونیخ از شکست برابر ولفسبورگ در سوپرجام آلمان بسیار ناراحت هستند. آنها می‌گویند تیمشان بدشانس بود و به راحتی می‌توانست در این دیدار به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، بایرن مونیخ در آستانه قهرمانی در سوپرجام آلمان بود. این تیم تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود، ولفسبورگ پیش بود اما گل زیبایی که بنتنر در دقایق پایانی به ثمر رساند شادی باواریایی‌ها را به هم ریخت.

بازیکنان بایرن مونیخ از شکست برابر دورتموند ناراحت هستند. آنها بر این باور هستند که تیمشان بدشانس بود. مانوئل نویر، سنگربان بایرن بعد از بازی گفت: واقعا بدشانس بودیم. باید برنده این بازی می‌شدیم. گلی که ولفسبورگ به ثمر رساند، بسیار زیبا بود و کمتر در فوتبال اتفاق می‌افتد. آن چه باعث ناراحتی من شده، این است که در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. در آستانه پیروزی برابر حریف بودیم اما به یک باره همه چیز به هم ریخت.

ژروم بوآتنگ مدافع ۲۷ ساله بایرن نیز همچون سنگربان تیمش معتقد است که بایرن در این دیدار باید پیروز می‌شد و جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. او گفت: در طول ۹۰ دقیقه تیم برتر زمین بودیم.به راحتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و خیال خود را از پیروزی راحت کنیم. واقعا بدشانس بودیم. خوردن گل آن هم در دقیقه ۹۰ ناراحت کننده است؛ آن هم در دیداری که به راحتی می‌توانستیم در آن پیروز شویم. بازی خوبی را برابر ولفسبورگ به نمایش گذاشتیم و اگر کمی خوش‌شانس بودیم الان ما قهرمان بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.