آقای خاص می‌‌گوید تا زمانی که مربیگری فوتبال برای سلامتی‌اش ضرر نداشته باشد به این حرفه ادامه می‌دهد، چرا که می‌خواهد تعداد جام‌هایش را از ۱۸ جام فعلی افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری قبل از مصاف امشب (یکشنبه) تیمش و آرسنال در ومبلی در جام خیریه انگلیس، اعلام کرد که هنوز به بازنشستگی فکر نمی‌کند و نمی‌خواهد به حرفه پرافتخارش پایان دهد.

مورینیو به خبرنگاران گفت: پیش‌بینی می‌کنم که تا هفتادوچند سالگی به مربیگری ادامه دهم. تا ابد نمی‌خواهم مربیگری کنم، اما تا زمانی که این کار برای سلامتی‌ام ضرر نداشته باشد، به آن ادامه می‌دهم.

سرمربی ۵۲ ساله چلسی ادامه داد: مربیگری کاری است که در آن تجربه نقش بسیار، بسیار پررنگی دارد. برای بازیکنان زمان‌های پیش می‌‌آید که تجربه‌شان با شرایط فیزیکی آنها وارد نبرد می‌شود. در مورد مربیان اما چنین شرایطی وجود ندارد، مگر اینکه شما انگیزه‌تان را برای کسب موفقیت از دست بدهید که آن وقت داستان فرق می‌کند. واقعیت این است که من الان خودم را نسبت به ۱۰ سال پیش مربی بهتر و کامل‌تری می‌بینم. من در حال تغییر هستم و نمی‌خواهم درجا بزنم.

به نظر آقای خاص کسب مجدد عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل پیش‌رو نسبت به فصل گذشته سخت‌تر است، چرا که تمامی رقبای اصلی تیمش خود را در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی تقویت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: اینکه ما مدافع عنوان قهرمانی لیگ محسوب می‌شویم، در من احساس بدی ایجاد نمی‌کند، بلکه به من حس خوبی می‌دهد و امیدوارم که بازیکنانم هم با همین رویکرد فصل را آغاز کنند. من می‌خواهم بازیکنانم از قهرمانی فصل گذشته‌‌شان لذت ببرند، نه اینکه تحت فشار قرار بگیرند، چون در این فصل ما اجازه اشتباه کردن نداریم.

مورینیو خاطر نشان کرد: ما باید در سخت‌ترین لیگ دنیا رقابت کنیم، جایی که مدعیان بیشتری وجود دارند و من فکر می‌کنم که این فصل نسبت به فصل گذشته، قهرمان رقابت‌ها با کسب امتیازات کمتری (در قیاس با امتیازاتی که چلسی فصل گذشته برای رسیدن به مقام قهرمانی گرفت) مشخص می‌شود. این فصل تیم‌های بزرگ شکست‌ها و امتیازات از دست رفته بیشتری خواهند داشت. کار برای همه ما سخت‌تر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.