ستاره پرتغالی خط حمله رئال مادرید می‌گوید فوتبال بازی کردن را صرفاً به هدف لذت بردن از آن انجام داده است و هرگز تصور نمی‌کرد که روزی به جایگاه فعلی‌اش برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که در سنین کودکی که به فوتبال روی آورد، هرگز توانایی‌هایش را برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای باور نداشته است.

رونالدو که فوتبال را با تمرین در تیم محلی آندورینیا در جزیره زادگاهش، مادیرا آغاز کرد، در گفت‌و‌گو با سایت هربال‌لایف اظهار داشت: در خانواده من، همگی عاشق فوتبال هستند. یادم می‌آید که یک روز داشتم در خیابان بازی می‌کردم و پدرم به من گفت: چرا وقتی من به سر کار می‌روم، تو در باشگاه تمرین نمی‌کنی؟ من هم گفتم، بله چرا که نه؟ از همان موقع شروع به بازی کردم.

رونالدو ادامه داد: بعد از آن ماجرا من هر روز تمرین می‌کردم و از اینکه عضو تیم باشم، لذت می‌بردم. پدرم نیز همیشه سر تمرینات حضور داشت. در ابتدا من احساس کردم که با سایر بچه‌ها فرق دارم، اما هرگز فکر نمی‌کردم که روزی آنقدر حرفه‌ای شوم که برای تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید یا اسپورتینگ لیسبون بازی کنم. آن زمان که شروع به بازی کردم، فقط می‌خواستم از بازی‌ام لذت ببرم و به اینکه بازیکن مستعدی هستم، فکر نمی‌کردم. در واقع در ابتدا من اصلاً فکر نمی‌کردم که بازیکن بازیکن بااستعدادی هستم.

ستاره پیشین منچستریونایتد تأکید کرد بعد از مدتی به استعداد خود پی برده و از آن زمان به هدف رسیدن به اوج قله فوتبال تلاش کرده است.

برترین بازیکن جهان در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ عنوان کرد: بعد از سه چهار سال کم‌کم به این فکر افتادم که می‌توانم در یک تیم بزرگ بازی کنم. من همه بازی‌های فوتبال را تماشا می‌کردم و رؤیایم پوشیدن پیراهن تیم‌های بزرگ شد.

رونالدو و یارانش، روز سه‌شنبه در جام تدارکاتی آئودی در مونیخ به مصاف تاتنهام می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.