سرمربی ولفسبورگ از پیروزی برابر بایرن مونیخ در سوپر جام آلمان بسیار خوشحال است. البته او به خوش شانسی تیمش هم اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، ولفسبورگ در سوپر کاپ آلمان دست به کار بزرگی زد و توانست بایرن مونیخ پر ستاره را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد تا ثابت کند که نتایج خوب این تیم در فصلی که گذشت تصادفی نبود و این تیم می تواند در فصل جدید هم یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا و جام حذفی آلمان باشد.

دیتر هکینگ سرمربی ولفسبورگ از پیروزی شاگردانش در این دیدار بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: درست است که سوپر جام اهمیت زیادی ندارد اما از پیروزی برابر تیم بزرگی چون بایرن مونیخ بسیار خوشحال هستیم. پیروزی در چنین دیدارهایی باعث می شود تا به کار خود ایمان داشته باشیم. بازی بزرگی بود و از همه لحظات آن لذت بردم.

او ادامه داد: ولفسبورگ بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار دارد و این دلیل اصلی موفقیت ما است. کار کردن با این بازیکنان شاخص و بزرگ باعث می‌شود تا کار من هم راحت‌تر شود. در این دیدار برای پیروز شدن دست به هر کاری زدیم. البته باید اعتراف هم کنم که خوش شانس هم بودیم چرا که در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساندیم. فصل سختی در انتظار ماست. باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا در شروع فصل جدید نیز بازی‌های درخشانی را به نمایش بگذاریم.

یکی از بهترین بازیکنان ولفسبورگ در دیدار برابر بایرن "کی وین دی برون" بود. این بازیکن جوان بلژیکی فصل رویایی را با ولفسبورگ پشت سر گذاشت و اکنون مشتریان بسیاری دارد. دیتر هکینگ ابراز امیدواری کرد که این بازیکن تیمش را ترک نکند. او گفت: دی برون بار دیگر ثابت کرد که چه بازیکن توانایی است. هر چند می‌دانم که چه در ذهن او می گذرد اما امیدوار هستم که فصل آینده نیز در جمع ما بماند.

منچستر سیتی جدی‌ترین مشتری دی برون است و این باشگاه متمول انگلیسی با رقم بسیار بالایی به دنبال جذب او است اما سران ولفسبورگ اصرار دارند که این ستاره خود را حفظ کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.