هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که آرام بودنش در استقلال دلیلی بر این نیست که حقش را نگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خرسندنیا برای دومین فصل است که برای استقلال به میدان می‌رود. این بازیکن بی‌حاشیه که کمتر در رسانه‌ها دیده می‌شود، اعتقاد دارد که آرام بودنش دلیلی بر این نیست که حق خود را نگیرد.

خرسندنیا در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد برتری ۲ بر یک استقلال مقابل سیاه‌جامگان، بازی در پست غیرتخصصی و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

تسنیم: در مورد پیروزی استقلال مقابل تیم شهرت صحبت کن.

در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم و حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده بازی شویم. مهم این بود که بتوانیم در نخستین بازی لیگ به برتری برسیم، چرا که تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید به تیم اضافه شدند. در مجموع گرفتن این سه امتیاز برای استقلال مهم بود و کمی از استرس بازیکنان کم خواهد شد.

تسنیم: بازی در پست غیرتخصصی راحت بود؟

در وهله اول امیدوارم خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی هر چه زودتر به شرایط بازی کردن برسند. کادر فنی از من خواسته بودم که به عنوان مدافع - هافبک راست بازی کنم و من هم همه تلاشم را انجام دادم که بتوانم در این پست به تیم کمک کنم.

تسنیم: واکنش کادرفنی و بازیکنان پس از پایان بازی در مورد عملکردت در این پست چطور بود؟

بازخوردها خوب بود. همان‌طور گفتم دوست دارم حیدری و فخرالدینی هر چه زودتر به شرایط بازی برسند تا من هم بتوانم به پست خودم بازگردم و بیشتر به تیم کمک کنم.

تسنیم: در مدتی که در استقلال حضور داری بازیکن آرامی بودی و کمتر در رسانه‌ها هستی. فکر می‌کنی با این روشی که در پیش گرفتی بتوانی حقت را بگیری و بیشتر در ترکیب استقلال بازی کنی؟

آرام بودنم دلیلی بر این نیست که حقم را نگیرم. ضمن اینکه حق گرفتنی است و نباید منتظر ماند که حقت را بدهند. بازیکن زمانی با کیفیت خواهد بود که بتواند تمرینات قابل قبولی داشته باشد و حقش را از سرمربی بگیرد. آنقدر خوب تمرین می‌کنم که بتوانم نظر سرمربی را جلب کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.