تیم ام.اف.سی امجک قرقیزستان در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا لوکوموتیو ازبکستان را در هم کوبید تا ازبک‌ها با ۲ شکست پیاپی از جام خداحافظی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ و در سومین مسابقه روز دوم تیم‌های ام اف سی امجک قرقیزستان و لوکوموتیو ازبکستان از ساعت ۱۷ در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار تیم ام اف سی امجک قرقیزستان که روز نخست مسابقات استراحت داشت در برابر لوکوموتیوی قرار گرفت که روز گذشته مغلوب ناگویای ژاپن مدافع عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شده بود.

دو تیم از ابتدای مسابقه بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتند و در همان دقیقه نخست بازی نماینده قرقیزستان روی ضربه ایلیاس به گل رسید اما این برتری دوام چندانی نداشت و ۴ دقیقه بعد فخرالدینف گل تساوی لوکوموتیو را وارد دروازه امجک کرد.

اما نیمه نخست این دیدار ۲ گل دیگر هم داشت؛ دقیقه ۱۳ بازی سلامت از روی نقطه پنالتی گل دوم تیم امجک را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۹ هم شاخمدف ازبک دروازه قرقیزی‌ها را گشود تا ۲ تیم در پایان نیمه نخست با تساوی ۲ بر ۲ راهی رختکن شوند.

آغاز نیمه دوم باز هم با گلزنی قرقیزها همراه بود و امرکوف و دنی‌بیف در دقایق ۲۱ و ۲۴ دو گل دیگر برای این تیم به ثمر رساندند هرچند که یکی از این گل‌ها با ضربه دقیقه ۲۶ عبدالرزاقوف بازیکن لوکوموتیو جبران شد.

در ادامه مسابقه به یکباره بازیکنان امجک نمایشی طوفانی ارائه دادند و در دقایق ۳۷، ۳۹، ۳۹ و ۴۰ روی ضربات امرکوف، ایلیاس، آمرکوف و غفورف ۴ گل دیگر به ثمر رساندند و با نتیجه ۸ بر ۳ لوکوموتیو را در هم کوبیدند تا ازبک‌ها با ۲ شکست پیاپی از جام خداحافظی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.