سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و با توجه به شرایط مطلوبی که تیم ما دارد با پیروزی در بازی بعد امیدوار به صعود به عنوان تیم نخست هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دژان ددویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تایسون‌نام ویتنام، اظهار داشت: از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم؛ موقعیت‌های بسیاری را داشتیم و متأسفانه در ضربات آخر عملکرد خوبی نداشتیم.

وی افزود: می‌دانستیم تیم حریف خسته بوده و با همین شیوه سعی به چیدمان ترکیب کردیم اما متأسفانه در این بازی گل‌های بی‌خودی دریافت کردیم و این بازی به تساوی رسید و امیدوارم با پیروزی در بازی بعد به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان درباره عملکرد بازیکن ایرانی تیم خود خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم عملکرد بدی داشته چون مهدی جاوید ۵ روز است که به تیم ما ملحق شده و با توجه به این فرصت کم فکر می‌کنم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و مطمئنم در بازی فردا گلزنی خواهد کرد.

ددویچ درباره اینکه بازیکنانش در ضربات آخر عملکرد خوبی به نمایش نگذاشتند، تصریح کرد:‌ متأسفانه به دلیل اینکه برخی بازیکنان‌مان به تازگی به تیم اضافه شده‌اند هماهنگی لازم را در ترکیب نداریم؛ بازیکنان جوانی نیز داریم که آنها هم می‌توانند سبب این موضوع شوند. تیم ضعیفی نیستیم و به طور قطع در بازی‌های آینده بهتر عمل خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.