در زمان دیدار القادسیه کویت و نماینده امارات، به نشانه اعتراض به اسم جعلی نماینده امارات نام این تیم حتی روی اسکوربورد ورزشگاه هم حک نشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ از روز گذشته با حضور نمایندگان ۱۲ کشور آسیایی به میزبانی شهر اصفهان و در سالن ۲۵ آبان آغاز شد.

در روز دوم این رقابت‌ها به دلیل قرعه استراحت تاسیسات دریایی نماینده ایران، تعداد تماشاگران از روز نخست هم کمتر بود به جز دیدار نماینده عراق که همچون روز گذشته تعدادی از تماشاگران عراقی برای تشویق تیم محبوب خود به سالن مسابقات آمده بودند.

قطع چند دقیقه‌ای برق و اینترنت در طول روز و بی‌توجهی مسئولان نسبت به پذیرایی از خبرنگاران از جمله نکاتی بود که در روز دوم هم تکرار شد.

در روز دوم هم حضور بازیکنان ایرانی در ترکیب نمایندگان کشورهای مختلف قابل توجه بود ضمن اینکه بازی خوب بازیکنان ایرانی نفت عراق، گلر ایرانی الریان قطر، نمایش خوب جاوید در بانک بیروت و گلزنی محمد طاهری بازیکن القادسیه کویت تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه را به وجد آورده بود و با شور و اشتیاق بازیکنان ایرانی را مورد تشویق قرار دادند.

وحید شمسایی مربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی که تیمش فردا با القادسیه کویت دیدار می‌کند برای آنالیز بازی القادسیه و نماینده کویت در ورزشگاه حضور داشت.

در زمان دیدار القادسیه کویت و نماینده امارات، به نشانه اعتراض به اسم جعلی نماینده امارات نام این تیم حتی روی اسکوربورد ورزشگاه هم حک نشد.

در روز دوم تیم تایسون نام ویتنام به عنوان نخستین تیم از مرحله گروهی صعود کرد و لوکوموتیو ازبکستان هم نخستین تیمی بود که با ۲ شکست از جام خداحافظی کرد ضمن اینکه نماینده امارات هم دومین تیمی بود که با قبول ۲ شکست سنگین از دور مسابقات کنار رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.