دومین روز بازی های جام باشگاه های فوتسال آسیا با درخشش بازیکنان ایرانی همراه بود.

به گزارش ایسنا، روز دوم مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا با برد تیم های نفت الوسط عراق، ام اف سی امجک قزاقستان، القادسیه کویت و تساوی تایسون نام ویتنام و بانک بیروت به پایان رسید.

اولین تساوی جام در دیدار نخست روز دوم مسابقات توسط تیم های تایسون نام ویتنام و بانک بیروت رقم خورد. این بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به تساوی رسید.

نماینده عراق با نتیجه ۳ بر ۲ موفق به شکست الریان قطر شد. گل های دوم و سوم نفت الوسط عراق را محمد صفری به ثمر رساند.

سرمربی تیم عراقی به تمجید بازیکنان ایرانی تیم خود پرداخت و این پیروزی را نشان از عملکرد خوب بازیکنان ایرانی خود عنوان کرد. محمد صفری به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

همچنین انریکه مارتینز سرمربی الریان قطر درباره سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش خود، گفت: بازیکن ایرانی ۳ جلسه بیشتر با ما تمرین نکرد، با این وجود عملکرد خوبی داشت. هیچ بازیکنی نمی تواند به این سرعت خود را با تیم هماهنگ کند.

زمانی که سپهر محمدی در ۴ دقیقه پایان بازی در سیستم پاور پلی قرار گرفت الریان در این دقایق موفق به گلزنی شد.

ام اف سی امجک قزاقستان با نتیجه پرگل ۸ بر ۳ لوکوموتیو ازبکستان را شکست داد و به دور بعد صعود کرد، همچنین نماینده ازبکستان از این مسابقات حذف شد.

القادسیه کویت با پیروزی پرگل تیم اماراتی را شکست داد تا نماینده امارات دومین تیم حذف شده از این مسابقات باشد. این دیدار با نتیجه ۹ بر ۱ به نفع نماینده کویت به پایان رسید که دو گل القادسیه را محمد طاهری به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.