نماینده فوتسال کویت مقابل حریف اماراتی خود به پیروزی پرگل رسید تا تاسیسات دریایی به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا امروز با برگزاری ۴ دیدار در گروه‌های مختلف برگزار شد که در پایان تیم‌های ام‌اف‌سی اَمجک قرقیزستان و نفت الوسط عراق مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در گوره دوم این رقابت‌ها نماینده قزقیزستان با نتیجه ۸ بر ۳ لوکوموتیو ازبکستان را شکست داد که به این ترتیب نماینده ازبکستان با ۲ بازی که انجام داد و ۲ شکستی که پذیرفت از گردونه مسابقات حذف شد.

به این ترتیب دیدار فردای دو تیم ناگویای ژاپن و ام‌اف‌سی اَمجک قرقیزستان تعیین کننده تیم اول صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات است.

در گروه سوم نیز تیم نفت الوسط عراق با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الریان قطر به برتری رسید و در مجموع ۲ بازی با ۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در این گروه چونبوری تایلند با ۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول قرار گرفته است.

دیدار فردای الریان و چونبوری نیز تکلیف تیم‌های صعود کننده این گروه را مشخص خواهد کرد.

در گروه چهارم دیدار دو تیم بانک بیروت لبنان و تای‌سون‌نام ویتنام با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. در این گروه نماینده ویتنام با ۴ امتیاز از ۲ بازی در رده اول قرار دارد و نمایندگان لبنان و چین هرکدام با یک بازی به ترتیب با یک امتیاز و بدون امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

در گروه اول نیز دیدار دو تیم القادسیه کویت ۹ بر یک الخلیج امارات را شکست داد. به این ترتیب تاسیسات دریایی و نماینده کویت به مرحله بعدی صعود کردند و برای تعیین تیم اول از ساعت ۱۹:۳۰ فردا به مصاف هم می‌روند.

شاگردان وحید شمسایی که به احتمال فراوان صدرنشین گروه اول می‌شوند باید به مصاف تیم دوم گروه B بروند که احتمالاً ام اف سی آمجک قرقیزستان خواهد بود.

برنامه روز پایانی مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

یکشنبه ۱۱ مردادماه

شنزن نانلینگ چین - بانک بیروت لبنان؛ ساعت ۱۲

چونبری تایلند - الریان قطر؛ ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

ناگویای ژاپن - ام‌اف‌سی امجک قرقیزستان؛ ساعت ۱۷

تأسیسات دریایی ایران - القادسیه کویت؛ ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.