نشست خبری مدرسان مدیریت، بازاریابی و صدور مجوز حرفه‌ای ایتالیا فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت سازمان لیگ، سهیل مهدی، رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد سفر هیات فدراسیون فوتبال ایتالیا به ایران گفت: «ماریو گالا ووتی» و «رمولو ماریا گای» مدرسان مدیریت، بازاریابی و صدور مجوز حرفه‌ای ایتالیا با هدف تعامل بیشتر با سازمان لیگ فوتبال ایران با کشورهای صاحب فوتبال و ارتقای استانداردهای جاری در لیگ وارد ایران شدند. توافقات زیادی در بخش‌های مختلف با سازمان لیگ فوتبال ایتالیا انجام شده و قرار است در آینده نسبت به استقرار ساز و کارهای درآمدزایی، بازاریابی، توسعه زیرساخت ورزشی و سیستم صدور مجوز حرفه‌ای با ایران همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: این گروه بامداد امروز وارد ایران شدند و طی یک برنامه سه روزه فشرده قرار است در روز اول بازدید از امکانات ورزشی کمپ‌های تیم ملی داشته باشند.  این گروه فردا جلسات جداگانه‌ای با مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران، مدیران بازاریابی و کمیته صدور مجوز حرفه ای برگزار می‌کند.

مهدی گفت:در همین رابطه یک کنفرانس مطبوعاتی نیز با رسانه‌های دیداری و نوشتاری برگزار خواهد شد و در روز دوشنبه نیز سیمنار مدیریت حرفه‌ای فوتبال با حضور مدرسان ایتالیایی، مدیران سازمان لیگ فوتبال، مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک کشور به همراه مدیران بازاریابی و مسئولان مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در محل هتل آکادمی کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه ادامه داد: امیدواریم که با تعامل باشگاه‌ها این حرکت که در گام اول است کامل شده و بتوانیم از تجربیات خوب فوتبال ایتالیا که در دنیا جز بهترین‌هاست برای توسعه فوتبال کشورمان استفاده کنیم.

 وی افزود: نکته مهم این امر این است که حضور پررنگ مسئولان فوتبال کشور و مدیران عامل باشگاه‌ها کمک می‌کند تا بتوانیم برنامه‌های آتی را بسیار تخصصی‌تر و کاربردی‌تر اجرا کنیم که طبیعتاً حضور پررنگ مدعوین در سمینار مذکور آغاز راهی پر ثمر برای فوتبال کشورمان و باشگاه ها خواهد بود.

نشست خبری مدرسان مدیریت، بازاریابی و صدور مجوز حرفه ای ایتالیا فردا برگزار می‌شود

نشست خبری هیات اعزامی فدراسیون فوتبال ایتالیا فردا با حضور مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و سایر مسئولان در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

«ماریو گالا ووتی» و «رمولو ماریا گای» مدرسان مدیریت، بازاریابی و صدور مجوز حرفه‌ای ایتالیا یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴ ساعت ۱۲:۳۰ در زمینه مسائل مدیریت بازاریابی، صدور مجوز حرفه‌ای و مسائل مختلف پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.