مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش بعد از یک سال و نیم برخورد انتظامی، ماهیت و واقعیت دانشگاه پرسپولیس را پذیرفت و من از این مسئله خوشحال هستم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کناره‌گیری داریوش سودی رئیس دانشگاه پرسپولیس از این سمت گفت: بالاخره وزارت ورزش و جوانان بعد از یک سال و نیم برخورد انتظامی ماهیت و واقعیت دانشگاه پرسپولیس را پذیرفت و خوشحالم که هویت این دانشگاه بالاخره مشخص شد به طوریکه مسئولان وزارت ورزش خودشان یک سرپرست برای این دانشگاه انتخاب کردند.

وی ادامه داد: باید این مسئله را بگویم که اگر مدیریت دکتر سودی نبود دانشگاه پرسپولیس به اینجا نمی‌رسید و البته اگر دکتر سودی در این سمت باقی می‌ماند دانشگاه پرسپولیس را متوقف می‌کردند و در کل او هم رفت که جا دارد به وی یک خسته نباشید بگویم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با این همه من یک توصیه برادرانه برای مسئولان وزارت ورزش دارم چرا که چهار طرح زیربنایی اقتصادی، فرهنگی و ورزشی از دوران مدیریت من باقیمانده که تا الآن کسی سراغ این طرح‌ها نیامده است و من برادرانه و خالصانه می‌گویم که آقایان بیایند و این طرح‌ها را هم در دست بگیرند چرا که با عملیاتی شدن این طرح‌ها می‌تواند اتفاقات خوبی به نفع باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران رخ بدهد.

رویانیان تصریح کرد: این طرح‌های زیرساختی مثل دانشگاه پرسپولیس بیشتر اقتصادی است و باعث درآمدزایی برای باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس می‌شود چرا که این طرح‌ها رابطه مستقیمی با میلیون‌ها هوادار پرسپولیس دارد و قطعاً با کارهای اقتصادی می‌توان باشگاه پرسپولیس را توسعه داد.

وی خاطرنشان کرد: این چهار طرح که البته تا حدودی هم اجرایی شده به مدت یک سال و نیم است که در حال خاک خوردن است وکسی فریاد ما را نشنید و متـأسفانه این طرح‌ها الآن در حال تخریب است امیدوارم مسئولان پنجره‌ها را باز کنند و به خاطر مردم به این منافع پشت نکنند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: فرهنگ ما درود بر مخالف من است و سیاه نمایی و پرونده سازی برای افرادی که ایجاد امکانات کرده‌اند شایسته مسئولان نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.