سرمربی جدید میلان بر این باور است که تیمش این توانایی را دارد که بین سه تیم بالای جدول قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، روسونری در دیدارهای پیش فصل خود نتیجه‌های خوبی گرفته است. آنها در اردوی کشور چین توانستند اینتر را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و پس از تساوی با رئال مادرید، در ضربه‌های پنالتی از این تیم شکست خوردند.

سینیشا میهایلوویچ در مورد شرایط تیم میلان گفت: تغییرات زیادی در تیم ما صورت پذیرفته اما همه چیز را مثبت ارزیابی می‌کنم. همه بازیکنان روی تاکتیک‌ها و متدی که در تیم وارد کردم، کار می‌کنند و با اینکه همه چیز جدید است اما پیشرفت خوبی وجود داشته است. تلاش می‌کنیم همه چیز سر جای خودش قرار داشته باشد تا اینکه بتوانیم مدل فوتبالی خودمان را در طول فصل ارائه کنیم.

او گفت: فکر می‌کنم در مسیر درستی قدم گذاشته‌ایم و برای حضور در فصل پیش‌رو نیز به اندازه کافی آماده هستیم. به هیچ وجه احساس فشار نمی‌کنم. تلاش می‌کنم بهترین نمایش را از شاگردانم بگیرم. از رویارویی با تمامی چالش‌های بزرگی که در طول فصل آینده با آن روبه‌رو خواهم شد هیچ ترسی نخواهم داشت. باید برای تمام آنها آماده باشم و در همه‌شان هم موفق باشم.

میهایلوویچ در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی ما در فصل پیش‌رو قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول است. البته با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم و در صورت اینکه بتوانیم دو یا سه بازیکن خوب دیگر بخریم، می‌توانیم رتبه بهتری هم بگیریم. نمی‌خواهم از بازیکنان مورد نظرمان اسمی ببرم.

البته گزینه‌های اصلی مورد نظر میلانی‌ها، زلاتان ابراهیموویچ و السیو رامانولی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.