وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی تیم تیراندازی کامپوند ایران در مسابقات جهانی دانمارک را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن پیام محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان به شرح ذیل است:

کسب مدال نخست قهرمانی جهان در کپنهاگ دانمارک، توسط جوانان برومند کشورمان در رشته کامپوند مایه افتخار و سربلندی است.

بی تردید کسب این عنوان که برای نخستین بار به‌دست می آید حاصل ماه‌ها  تلاش و ممارست است که بنده به نمایندگی از مجموعه خانواده بزرگ ورزش آن را ارج می‌نهم.

اینجانب ضمن قدر‌دانی از ملی‌پوشان، کادر فنی و تمامی تلاشگران فدراسیون تیر و کمان، برای مدالآآوران ایران آرزوی سرافرازی و افتخارات بزرگ‌تر در عرصه‌های جهانی و المپیکی دارم.

همچنین کمیته ملی المپیک در پیام خود آورده است:

بعد از درخشش کمانداران کشورمان در بازی‌های آسیایی و کسب نخستین مدال طلای خود در این رویداد بزرگ از سوی ملی‌پوشان  میهن عزیزمان، این بار نیز شاهد موفقیت دیگری از سوی قهرمانان این رشته در رقابت‌های جهانی بوده‌ایم که نشان از روند رو به رشد  تیراندازی با کمان کشورمان در عرصه بین‌المللی و به‌خصوص جهانی دارد.

ضمن تبریک موفقیت تیم ملی تیر و کمان کشورمان در رقابت‌های جهانی و کسب نشان ارزشمند طلای این رقابت‌ها به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و قهرمانان آن خسته نباشید گفته  و آرزومند است نمایندگان کشورمان در دیگر رقابت‌های بین‌المللی به‌ خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو موفق عمل کرده و باعث شادی دل میلیون‌ها هموطن خود گردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.