مدافع - هافبک استقلال ابراز امیدواری کرد که هواداران این تیم به کادر فنی و بازیکنان فرصت کافی برای کسب نتایج مطلوب را بدهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، میثم مجیدی درباره پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل سیاه‌جامگان گفت: خدا را شکر که توانستیم لیگ را با ۳ امتیاز و کسب پیروزی آغاز کنیم. نتیجه خوبی نیز کسب کردیم اما همانطور که کادر فنی گفت و من هم به آن اعتقاد دارم، ما برای بهتر شدن باید بیشتر تلاش کنیم. من و سایر اعضای تیم تلاش می‌کنیم تا هفته‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم روند خوبی را به دست آوریم.

وی افزود: سیاه جامگان تیم بسیار خوبی بود و مانند بقیه تیم‌ها که برابر استقلال انگیزه زیادی دارند، تمام تلاش خودش را کرد تا بازنده نباشد ولی در نهایت ما پیروز از زمین خارج شدیم.

مدافع - هافبک استقلال درباره احساسش از اولین حضور رسمی با پیراهن استقلال تصریح کرد: خیلی خوشحالم که برای اولین بار با پیراهن تیمی که دوستش دارم به میدان رفتم. بدون تعارف باید بگویم برای اولین دیدار استرس زیادی داشتم اما خوشحالم که توانستم این پیراهن را به تن کنم. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانم برای تیمم موثر بازی کنم و وظایفی که کادر فنی بر دوش من می‌گذارند را به خوبی انجام دهم.

مجیدی ادامه داد: در شروع لیگ محروم و مصدوم زیادی داشتیم اما بازیکنان جانشین توانستند نمایش خوبی داشته باشند. همه بازیکنان استقلال برای کسب موفقیت انگیزه زیادی دارند که این انگیزه در طول فصل به ما کمک زیادی خواهد کرد. امیدوارم هواداران استقلال در این فصل به تیم ما فرصت دهند تا نتایج خوبی کسب کنیم و کاسه صبرشان سریع لبریز نشود.

وی با بیان این نکته که دیدار هفته دوم استقلال مانند دیگر مسابقات است، گفت: امیدوارم روز جمعه برابر تیم خوب ملوان هواداران در ورزشگاه حاضر شوند و از استقلال حمایت کنند. این بازی اولین دیدار ما در خانه است و هواداران برای دیدن تیمی که پرویز مظلومی جمع کرده است به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز این دیدار روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

مدافع - هافبک استقلال با اشاره به کار کردنش با مظلومی گفت: من با مظلومی و منصور پورحیدری کار کرده‌ام و محمد نوازی نیز هم بازی من بوده است. رفاقت کادر فنی با بازیکن‌ها یکی از مهمترین فاکتورهای تیم است. کادر فنی به بازیکنان به ویژه جوانان زیادی که به تیم اضافه شده‌اند کمک می‌کنند و هواداران نیز باید از این تیم حمایت کنند. بازیکنان خوبی امسال توسط کادر فنی جذب شده‌اند و حضور بازیکنان خوبی که از گذشته در استقلال حضور داشتند، باعث می‌شود امسال تیم خوبی داشته باشیم.

مجیدی در پایان درباره پشتک زدنش پس از گل دوم استقلال، گفت: چه زمانی که تیم به گل می‌رسد و چه زمانی که خودم گل می‌زنم بسیار خوشحال می‌شوم. در این دیدار هم تیم ما در حالی که باید برنده می‌شد موقعیت‌های زیادی را از دست داد و تحت فشار بودیم که با گل سجادشهباززاده بسیار خوشحال شدم و این حرکت را انجام دادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.