هافبک پیشین تیم فوتبال چلسی از بهترین خاطره‌اش در لیگ برتر انگلیس گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در خصوص بهترین خاطره‌‌اش از لیگ برتر انگلیس گفت: قهرمانی در لیگ برتر با چلسی برای نخستین بار در خانه بولتون، بهترین خاطره‌ام از این مسابقات است. در حالی که چلسی ۵۰ سال بود به قهرمانی سطح اول فوتبال انگلیس نرسیده بود، به خانه بولتون رفتیم. بازی در نیمه اول بدون گل بود و اتفاقاً خوب بازی نمی‌کردیم اما می‌دانستیم که نیاز به برد داریم. خوشبختانه در ادامه بازی من دو گل زدم و به قهرمانی رسیدیم. من کلاً آدم خودخواهی نیستم، اما آن گل‌هایی که در بازی با بولتون زدم برایم فوق‌العاده بود.

هافبک انگلیسی نیویورک‌سیتی تصریح کرد: تمامی شادی‌هایی را که پس از بازی با بولتون در زمین با هواداران چلسی، با رومن آبراموویچ، با ژوزه مورینیو، با تمامی بازیکنان از جمله جان تری، گودیانسن و دیدیه دروگبا داشتیم، به یاد دارم. لحظات خاصی بود. اولین قهرمانی با چلسی برای من خاص‌تر و برجسته‌تر بود.

در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۰۵ چلسی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل بولتون به قهرمانی لیگ برتر رسید. لمپارد دو گل تیمش را در آن بازی به ثمر رساند تا آبی‌پوشان لندنی با سرمربیگری ژوزه مورینیو برای نخستین بار از سال ۱۹۵۵ و برای دومین بار فاتح بالاترین سطح لیگ باشگاهی انگلیس شوند.

چلسی فصل بعد از آن هم موفق شد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و در فصل‌های ۱۰-۲۰۰۹ و ۱۵-۲۰۱۴ هم فاتح این رقابت‌ها شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.