هافبک سیاه‌جامگان می‌گوید در صحنه برخورد با آرش برهانی، مهاجم استقلال با آرنج در گلوی او زده و برای دقایقی نفسش بند آمده است.

احمد امیر کامدار در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره شرایطش بعد از دیدار با استقلال اظهار کرد: بعد از دقیقه ۷۰ بازی به دلیل اینکه دیگر تعویضی نداشتیم با وجود احساس درد به بازی ادامه دادم. به همین دلیل امروز از ناحیه پا احساس درد شدیدی می‌کنم و باید سریعا به پزشک مراجعه کنم.

وی درباره بازی تیمش مقابل آبی‌پوشان هم خاطرنشان کرد: در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سیاه‌جامگان تیمی است که به تازگی لیگ‌برتری شده و از طرفی تیم جوانی داریم. با این حال بعد از یک نیمه بد، با تعویض‌ها و دستورات رسول خطیبی به بازی برگشتیم و در نیمه دوم بازی خوبی را اتجام دادیم. به نظرم تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند. البته این بازی هم می‌توانست با تساوی به پایان برسد.

هافبک دفاعی این تیم مشهدی با بیان اینکه برهانی با آرنج به گلوی او ضربه زده، افزود: در صحنه موردنظر با آرش بدن به بدن شدم و پس از تسلط به روی توپ، او با آرنج به گلوی من ضربه زد و برای چند ثانیه نفسم بند آمد. بعد از بلند شدن از زمین به آرش گفتم که خودت فهمیدی که چطور من را زدی! از آرش ناراحت نیستم چرا که فوتبال ورزش برخوردهاست.

کامدار درباره صحنه‌ای که می‌توانست روی حرکتی انفرادی دروازه استقلال را باز کند، توضیح داد: این صحنه به مانند حرکت سامان نریمان جهان در بازی با استقلال بود که فقط توپ من تبدیل به گل نشد و اگر این توپ گل می‌شد شرایط برای تیمم و خودم عوض می‌شد.

بازیکن سیاه‌جامگان درباره در این تیم هم گفت: بعد از مشکلاتی که میان من و مدیران تراکتورسازی به میان آمد، از چند باشگاه پیشنهاد داشتم اما تراکتوری‌ها در صدور رضایت‌نامه تعلل کردند و کار من سخت شد. بعد از آن هم باشگاه سیاه‌جامگان و شخص رسول خطیبی به من پیشنهاد داد که به دلیل سابقه همکاری با خطیبی این تیم را انتخاب کردم. مردم مشهد هم عالی هستند و امیدوارم که با این تیم سال خوبی را تجربه کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.