رییس هیات فوتبال خوزستان درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز توضیحاتی ارائه داد.

عبدالکاظم طالقانی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: شرایط آب و هوایی خوزستان را می​دانید و به این موضوع آگاه هستید که برای این که زمین چمن غدیر مانند سال گذشته نشود و تیم​ها بتوانند بازی بسیار خوبی روی آن انجام دهند، باید به شکلی از آن نگه‌داری کنیم که به حالت قبل از آن برنگردد.

وی افزود: ما در این راستا زمین چمن غدیر اهواز را در چندین نوبت و به تدریج کوتاه کردیم و اگر به یکباره آن را کوتاه می‌کردیم چمن آن به ریشه می​رسید و حالت زردی پیدا می​کرد و آن موقع نیز گفته می​شد که زمین، خاکی است.

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره اظهارنظر اسکوچیچ که زمین غدیر اهواز را برای کاشت برنج مناسب دانسته بود، گفت: این حرف اسکوچیچ، حرف بی​ربطی است و اگر زمین مشکلی داشت باید تیم مقابل هم چنین می‌گفت. او بهتر است به جای این حرف​ها به فکر بازی صحیح و یارگیری درست باشد تا این شائبه پیش نیاید که دلال​ها اطراف این تیم قرار گرفتند. پس بهتر است به فکر بازی صحیح​تر و بهتر استفاده کردن از بازیکنان خوزستانی باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: هیچ کسی به اندازه خود ما دلسوز تیم​های‌مان نیست و به این صورت نیست که اسکوچیچ می​گوید همه علیه ما بودند و بهتر است او کمی ادبیاتش را عوض کند. چطور سال گذشته وقتی در همین زمین که خراب بود تیم پرسپولیس را برد، یک کلمه حرف نزد؟ در نهایت اسکوچیچ باید حوصله​اش را زیاد کند و ادب و احترام را هم از یاد نبرد.

طالقانی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای بهتر شدن زمین چمن ورزشگاه غدیر مدنظر دارید، گفت: ما به تدریج از چمن کم می​کنیم تا نور خورشید ساقه چمن را از بین نبرد. ما طی چند روز گذشته نیز به تدریج چمن را زده بودیم. سال گذشته چنین موقعی اصلا زمین چمن نداشتیم در حالی که امسال با توجه به نگهداری​هایی که شد، زمین چمن داریم. در این هوایی که تخم‌مرغ روی زمین پخته می​شود، چه انتظاری می​توان از زمین چمن داشت؟

وی افزود: در حال حاضر هم جز این که تیم‌ها کمی حوصله کنند، راهی نیست. قطعا با خنک​تر شدن هوا، شرایط این زمین مانند سابق می​شود. آن قسمت​هایی را هم که باید کمی بیشتر کوتاه کنیم، کوتاه خواهیم کرد تا زمین برای بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس از شرایط بهتری برخوردار باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.