سرمربی جدید میلان برای فصل آینده سری A به هواداران روسونری وعده خوش‌بینانه‌ای داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سینیشا میهایلوویچ می‌گوید اگر تیمش در فصل ۱۶-۲۰۱۵ سری A اسکودتو را نبرد، حتماً سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد.

میهایلوویچ ماه گذشته جای فیلیپو اینزاگی را روی نیمکت میلانی گرفت که فصل پیش در رده دهم جدول رده‌بندس سری A به کار خود پایان داد. او اما می‌گوید که تیمش در پایان فصل پیش رو حداقل در جمع سه تیم برتر به کار خود پایان خواهد داد.

سرمربی صرب روسونری که تیمش این روزها در اردوی تابستانی چین مشغول آماده‌سازی خود برای فصل جدید فوتبال ایتالیاست، در گفت‌و‌گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا اظهار داشت: تاکنون همه چیز بر وفق مراد بوده است، چون ما کارمان را از صفر شروع کرده‌ایم و با تغییر بازیکنان در حال تطبیق دادن آنها با تاکتیک‌های جدید هستیم. ما داریم از فاکتورهایی مناسب برای شیوه بازی‌مان استفاده می‌کنیم. ما راه درستی را در پیش گرفته‌ایم و برای بازی‌هایی که نتیجه‌شان واقعاً برای‌مان مهم باشد، آماده خواهیم بود.

میهایلوویچ ادامه داد: من برای هدایت میلان تحت فشار نیستم. من یک مسئولیت را پذیرفته‌ام و می‌خواهم آن را به بهترین شکل انجام دهم. من ابایی از ریسک کردن ندارم و آماده دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های پیش‌رو هستم. من برای رویارویی با این چالش‌ها زنده‌ام. ما در فصل آینده می‌توانیم اول تا سوم شویم، اما اگر دو بازیکن دیگر هم به خدمت بگیریم حتی می‌توانیم به اهداف بزرگ‌تری فکر کنیم. البته از من نخواهید که از کسی نام ببرم.

گفته می‌شود که آلسیو رومانیولی، مدافع رم و زلاتان ابراهیممویچ، مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن اهداف اول میلان هستند، اما در حال حاضر هر دو بازیکن دور از دسترس به نظر می‌رسند.

میهایلوویچ در ادامه به انتقاد از فیلیپو اینزاگی، مربی فصل گذشته میلان پرداخت و او را در اُفت محسوس جایگاه روسونری در فوتبال ایتالیا مقصر دانست.

وی تأکید کرد: اصلی‌ترین کار برای من در میلان این است که انگیزه جنگیدن را دوباره به بازیکنانم برگردانم. همه اعضای میلان باید با تمام توان‌شان برای این تیم زحمت بکشند و با سربلندی زمین بازی را ترک کنند. در واقع این وظیفه آنهاست. وقتی من برای تیم ملی کشورم بازی می‌کردم، آن تیم پر از بازیکنان بااستعداد بود، اما ما هرگز چیزی نبردیم، چون هر یک از بازیکنان ما کاری که دوست داشت، انجام می‌داد. من به میلان آمده‌ام تا به بازیکنان میلان کمک کنم قبل از آن که خیلی دیر شود به اشتباهات‌شان پی ببرند. برای من استعداد داشتن هرگز دلیلی برای نادیده گرفتن قوانین نیست. داشتن رویکرد مناسب شما را به موفقیت می‌رساند و نقطه مقابل آن مساوی است با شکست.

میهایلوویچ ادامه داد: اگر من توقع احترام و انصاف دارم، خودم باید اولین کسی باشم که این دو فاکتور را به بازیکنانم می‌دهم. تا الان من واقعاً نمی‌توانم به نحوه تمرینات بازیکنانم اعتراضی داشته باشیم. در تیم من هیچکس نباید احساس کند که حضورش در ترکیب اصلی تضمین شده است و آنهایی که به طور منظم در ترکیب اصلی حضور ندارند هم باید با عملکرد خوب‌شان در تمرینات، تصمیم‌گیری برای ترکیب اصلی بازی‌های بعدی را برایم سخت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.