سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه بازیکنان نماینده امارات خشن و بد بازی کردند، گفت: من حرفهای زیادی برای گفتن دارم ولی فعلا چیزی نمی‌گویم تا جام باشگاه‌های آسیا تمام شود.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی پر گل تاسیسات دریایی در نخستین دیدار خود در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برابر نماینده امارات، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: فوتسال امارات نمی‌تواند برای ما خطرناک باشد. هنوز رقیبان سنتی می‌توانند برای ما دردسرساز باشند نه امارات. فوتسال اماراتی‌ها محلی از اِعراب ندارد. اگر هم مسابقات جام رمضان را با حضور بازیکنان بزرگ دنیا برگزار می‌کنند فقط به خاطر هزینه‌های سنگینی است که انجام می‌دهند وگرنه خودشان «چیزی در چنته ندارند».

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته بازیکنان اماراتی خیلی خشن و بد بازی می‌کردند و داور حداقل باید دو نفر از آنها را اخراج می‌کرد. خشونت آنها به قدری بود که نگران بودیم بازیکنانمان مصدوم شوند.

سرمربی - بازیکن تاسیسات درباره پخش نشدن مسابقه تاسیسات از تلویزیون تاکید کرد: من واقعا برای مسئولانمان که این موضوع را پیگیری نمی‌کنند، متاسفم. امروز نمی‌خواهم در اینباره حرف بزنم تا تمرکزمان را از دست بدهیم.

شمسایی با اشاره به دیدار تاسیسات با القادسیه کویت در روز یکشنبه، تصریح کرد: القادسیه بازیکنان برزیلی خوبی دارد و اصلا قابل مقایسه با تیم امارتی نیست. ضمن اینکه محمد طاهری هم در این تیم بازی می‌کند. کویت سابقه حضور در جام جهانی را دارد و تیم خوبی است ولی برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم. دنبال این هستیم که سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

وی در پاسخ به این سئوال که «کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی در جام باشگاه‌ها می‌دانید؟»، گفت: ژاپن که همیشه مدعی است، بخصوص اینکه کاپیتان تیم ملی پرتغال را هم دارند. همچنین تایلند هم تیم خوب و سرسختی است. علاوه بر این دو تیم، الریان قطر هم تیم آماده ای است و می‌تواند مدعی باشد.

سرمربی - بازیکن تاسیسات در پایان با تشکر از مردمی که برای حمایت از تاسیسات به سالن نقش جهان رفته بودند، درباره شرایط میزبانی گفت: من خیلی حرف در اینباره دارم ولی فعلا چیزی نمی‌گویم تا مسابقات تمام شود. فقط سالن ما شیک است! انصافا سالن بسیار خوبی داریم ولی حیف که خیلی از شهر دور است و کار برای حضور تماشاگران سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.