رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: با مربیانی که در نشست‌های خبری ادعای فساد و تبانی در فوتبال را مطرح کنند به شدت برخورد می‌شود.

علی اکبر محمدزاده در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌هایی که در هفته اول لیگ برتر مبنی بر رقم خوردن نتایج در خارج از زمین مطرح شد گفت: هنوز در ابتدای لیگ هستیم و امیدوارم اهالی فوتبال و رسانه از حاشیه‌ها دوری کنند و فقط به متن بپردازند. نباید خیلی به مسائلی ورود کرد که بی مورد سلامت لیگ را زیر سوال ببرد و فقط براساس گمانه زنی شنیده‌ها صحبت کرد امیدوارم شاهد بازی‌های جوانمردانه در لیگ برتر پانزدهم باشیم.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه صحبت از رقم خوردن نتیجه در خارج از مسابقه در نشست خبری کرده است گفت: از این پس هر مربی و یا سرمربی محترمی که در نشست‌های خبری خود صحبت از تعیین نتیجه خارج از مسابقه، تبانی و یا فساد انجام دهد با آن‌ها به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: اگر مربی یا سرمربی از مسائل پشت پرده و یا فساد خبری دارد بهتر است که مسائل و مدارک خود را به کمیته اخلاق ارائه کند و ما این مسائل را رسیدگی خواهیم کرد. جای پرداختن به این مسائل در رسانه ها نیست. اگر از فردی در اجتماع کلاهبرداری شود آیا او می‌آید در رسانه ها صحبت هایش را مطرح می‌کند ویا به قوه قضاییه شکایت می‌کند و پیگیر حقش می‌شود؟ در فوتبال هم باید همین رویه باشد.

محمدزاده در مورد اینکه اکنون که گل محمدی صحبت‌هایش را مطرح کرده است چه کاری باید انجام داد گفت: از گل محمدی می‌خواهیم که هر مدرک و دلیلی در مورد اظهاراتش دارد به کمیته اخلاق ارائه کند تا ما به آن رسیدگی کنیم. باید آرامش در لیگ برتر حاکم باشد و مربیان هم بدانند اگر خواستار رسیدگی به مطلبی شدند کمیته اخلاق حتما این مسئله را پی‌گیری خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.