نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به در جریان بودن پرونده شکایت از فدراسیون والیبال درخصوص فینال لیگ برتر گفت: مردم ارومیه از حق خود نخواهند گذشت و خیانتی که فدراسیون والیبال کرده باید جبران شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر قاضی‌پور با بیان این‌که همچنان پیگیر شکایت از فدراسیون والیبال درخصوص حوادث فینال لیگ برتر سال گذشته است٬ اظهار داشت: در فینال لیگ برتر سال گذشته که بین شهرداری ارومیه و پیکان تهران برگزار شد هواداران ارومیه‌ای مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که من نسبت به این اتفاقات از فدراسیون والیبال شکایت کردم و همچنان برای احقاق حق مردم والیبال‌دوست ارومیه تلاش خواهم کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: همه بازی‌های لیگ برتر والیبال به صورت رفت و برگشت بود اما در خصوص دیدار فینال این موضوع رعایت نشد و تمام بازی‌ها در تهران برگزار شد که منجر به اتفاقات ناخوشایندی شد.

وی با بیان این‌که فدراسیون والیبال درخصوص میزبانی‌ها جلسه‌ای بدون حضور نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی برگزار کرد و تصمیم گرفت٬ گفت: پیکان تیم تهران است و فدراسیون تصمیم گرفت فینال را در سالن تمرین همین تیم برگزار کند و حتی فدراسیون داورهایی را برای این دیدار انتخاب کرد که جانبدارانه قضاوت می‌کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خیانتی که فدراسیون والیبال در حق والیبال ارومیه انجام داده باید جبران شود، ادامه داد: اسناد و مدارکی از اتفاقات درگیری پلیس با هواداران ارومیه‌ای جمع‌آوری و تقدیم آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه کردم که ایشان هم به دادستان تهران دستور رسیدگی به این پرونده را داده است.

قاضی‌پور تصریح کرد: اگرچه داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال چندبار گفته که اشتباه کرده و مقصر است، ولی او باید توضیحات خود را به دادگاه ارائه کند زیرا مردم ارومیه نسبت به دسیسه فدراسیون معترض هستند و من به عنوان نماینده این مردم حق‌ آنها را پیگیری خواهم داد.

نماینده مردم ارومیه به خبرگزاری خانه ملت خاطرنشان کرد: این پرونده هنوز به دادگاه نرفته و در آنجا در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.