هافبک ایتالیایی تیم فوتبال میلان می‌گوید هم‌تیمی قدیمی‌اش در روسونری جزو خوش‌تیپ‌ترین افراد دنیاست و تنها انگلیسی که توانست در شهر مد دنیا، در این زمینه حرف اول را بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زمان زیادی از جدایی آندره‌آ پیرلو از یوونتوس و پیوستن‌اش به نیوریورک‌سیتی نمی‌گذرد، اما در همین مدت کوتاه زندگی در نیویورک به او خوش گذشته و به نظر می‌رسد که اوضاع بر وفق مرادش است. ستاره پیشین یووه در تیم جدیدش با داوید ویا، مهاجم اسپانیایی پیشین بارسلونا و نیز فرانک لمپارد، هافبک انگلیسی پیشین چلسی و منچسترسیتی هم‌تیمی شده است، که این هم بر جذابیت حرفه آمریکایی او افزوده است.

پیرلو در مورد انتقالش به لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) و وضعیت خود در جمع نیویورکی‌ها گفت: زندگی در نیویورک واقعاً مرا هیجان‌زده‌ کرده است، چون این شهر، یکی از نمادین‌ترین شهرهای دنیاست. خوشحالم که دوران بازیگری‌ام را در MLS ادامه می‌دهم. می‌خواهم به بهترین شکل ممکن با شرایط زندگی در نیویورک وفق پیدا کنم و مثل یک نیویورکی زندگی کنم.

پیرلو در مورد لمپارد هم اظهار داشت: لمپارد؟ او در دوران بازیگری‌اش خود را به عنوان یکی از گلزن‌ترین هافبک‌های نسل خود معرفی کرد. گاهی اوقات تعداد گل‌هایش در یک فصل، به اندازه گل‌هایی است که شما از یک مهاجم انتظار دارید. مطمئنم که برای زدن ضربات آزاد ما می‌توانیم با هم توافق کنیم.

رقابت با لمپارد برای زدن ضربات آزاد، پیرلو را به یاد رقابتش با دیوید بکام و رونالدینیو در میلان برای زدن همین ضربات انداخته است. او درباره هم‌تیمی‌های انگلیسی و برزیلی پیشین خود تأکید کرد: دیوید یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان دنیاست و شاید دوران حضورش در میلان تنها زمانی بود که یک انگلیسی خوش‌لباس‌ترین فرد در شهر میلان بود. وقتی هر سه ما در یک تیم بودیم، گزینه‌های زیادی برای زدن ضربات آزاد وجود داشت، اما ایستادن دیوید پشت ضربات آزاد هم یک گزینه خوب بود. بین ما سه نفر هم رونالدینیو بهترین شخص برای تفریحات خارج  از خانه بود. او شب‌ها تا دیرهنگام به خودش خوش می‌گذراند، اما من و دیوید ساعت ۱۲ در خواب بودیم.

هافبک پیشین یوونتوس به هموطن پرحاشیه خود در لیورپول، ماریو بالوتلی هم اشاره‌ای داشت و ادعا کرد که مهاجم پیشین میلان می‌تواند فصل کم فروغی را که به همراه مرسی‌سایدی‌ها داشت، جبران کند.

پیرلو در این باره گفت: ماریو یکی از جالب‌ترین افرادی است که می‌توانید با او ملاقات داشت باشید. در تمرینات تیم ملی ایتالیا حتی قبل از اینکه او بخواهد چیزی بگوید وقتی در چهره‌اش نگاه می‌کردم، خنده‌ام می‌گرفت. در کنار ماریو که باشید هرگز لحظه کسل‌کننده‌ای نخواهید داشت. بالوتلی زمانی که جوان‌تر بود اشتباهاتی مرتکب شد و خودش هم این را می‌داند، اما امیدوارم که فصل آینده برای او فصل موفقی باشد، چون هنوز تمام لازمه‌های تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.