سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: می‌توانستیم سه امتیاز را از تراکتورسازی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در خصوص تساوی بودن گل نفت مقابل تراکتورسازی تبریز به سایت باشگاه نفت تهران گفت: مانند فصل گذشته برای شروع لیگ برنامه داشتیم. فصل قبل هم در اولین بازی به مصاف پرسپولیس رفتیم که ابتدا هدف‌مان کسب یک امتیاز بود و بعد از آن به دنبال سه امتیاز بازی بودیم.

وی افزود: در این فصل هم با توجه به اتفاقات پایانی لیگ چهاردهم و اینکه در هفته نخست لیگ پانزدهم دوباره با این تیم روبرو شدیم، در واقع می‌توان گفت شاهد یک فینال زودرس بودیم. تراکتورسازی سرباز ستاره‌های زیادی را در این فصل جذب کرده که تیم خطرناکی است اما هنوز با هم هماهنگ نیستند. بنابراین در بهترین زمان ممکن در لیگ پانزدهم با این تیم بازی کردیم.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: هدف‌مان در نیمه نخست این بود که با بررسی شرایط بازی از دروازه خود حفاظت کنیم و در نیمه دوم هم برای ۳ امتیاز به میدان برویم. به اعتقاد من، مهمترین اتفاق بازی این بود که تراکتورسازی به هیچ‌وجه نتوانست شانس جدی گلزنی داشته باشد. پیامد دوم این بازی هم برای ما این بود که می‌توانستیم روی دو موقعیت و ضربه خوب ارسلان مطهری سه امتیاز را به دست آوریم اما اینطور نشد.

منصوریان درباره عملکرد داور بازی گفت: در نیمه اول مطهری توپی را پشت مدافع تراکتورسازی انداخت و فرار کرد که بازیکن حریف با خطا او را متوقف کرد. این حرکت حداقل می‌توانست یک کارت زرد برای بازیکن تراکتورسازی به دنبال داشته باشد. در دقیقه ۸۹ یا ۹۰ بازی هم فکر می‌کنم بازیکن تراکتورسازی روی مطهری مرتکب خطای پنالتی شد. البته با توجه به اینکه من از صحنه دور بودم نمی‌توانم با قاطعیت درباره آن اظهارنظر کرده و باید فیلم بازی را ببینم، هرچند نیمکت‌نشینان ما اعتقاد داشتند خطای پنالتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مطهری هم در نیمه اول می‌توانست از داور بازی به دلیل تمارضی که انجام داده یک کارت زرد دریافت کند. در این صحنه فکر می‌کنم داور مراعات او را کرد و در مجموع داور قضاوت خوبی داشت و پیش‌بینی نمی‌کردم اینقدر قضاوت خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم نفت تهران تصریح کرد: می‌توانستیم سه امتیاز را از اولیویرا و تیمش را بگیریم. با توجه به اینکه تونی می‌دانست تیم ما چگونه بازی می‌کند اجازه نمی‌داد خط دفاعش بالا بیاید. در مجموع باید بگویم تراکتورسازی تیم خوبی دارد که چهار یا پنج هفته زمان می‌برد تا به هماهنگی کامل برسد. ما در این بازی دو هدف داشتیم که خوشبختانه به هدف اول خود که کسب یک امتیاز بود رسیدیم، هرچند همانطور که گفتم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را هم بگیریم.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد بازیکنان نفت راضی بوده یا نه، گفت: نسبت به اینکه نخستین بازی خود را در لیگ پانزدهم در خانه حریفی همچون تراکتورسازی انجام دادیم، از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم. ما باید سعی کنیم در طول هفته تا قبل از بازی با صبای قم روی کارهای تاکتیکی تیم کار بیشتری انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.