بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید که در پرسپولیس دیده نشده و این فصل توانایی‌هایش را نشان خواهد داد.

مبین میردورقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه در لیگ پانزدهم به تیم استقلال اهواز رفته و اولین دیدار این تیم مقال صبای قم با تساوی بدون گل همراه بود، اظهار داشت: تیم ما یک هفته است که تشکیل شده و در این شرایط سخت بود که هماهنگ شویم اما در بازی با صبا که مهره‌های زیادی داشت، عالی بازی کردیم.

هافبک استقلال اهواز خاطرنشان کرد: از اینکه به این تیم آمده‌ام بسیار خوشحالم. به جایی آمده‌ام که همه به فکر موفقیت هستند و کسی برای کسی بد نمی‌خواهد. شرایط خوبی دارم و از انتخابی که کردم راضی‌ام.

میردورقی که فصل گذشته در پرسپولیس نتوانست بازی کند و حتی روی نیمکت این تیم هم نبود درباره اینکه در استقلال اهواز بازیکن ثابت است، گفت: فصل قبل علیه من خیلی حرف زدند که آنها را به خدا واگذار می‌کنم. بهتر است بازی من را هم در زمین ببینند و بعد قضاوت کنند. در استقلال اهواز تیم همدلی داریم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: چند بازیکن خوب به استقلال اهواز اضافه شده‌اند که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. کادرفنی بسیار خوبی بالای سر تیم است و امیدوارم با این شرایط نتیجه بگیریم. استقلال اهواز هواداران بسیار خوبی هم دارد و جزو پرطرفدارترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود، به طوری که در تمرینات ما ۵۰۰ هوادار می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.