رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال به تمجید از نماینده کشورمان در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا پرداخت.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهار نظر غلامرضا بهروان که گفته فوتسال برای ما مهم نیست و به خاطر فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا دربی اصفهان به تعویق نمی‌افتد، گفت: مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، کاملاً بین‌المللی است و تأسیسات دریایی هم به عنوان نماینده کشورمان، در این مسابقات نقش تیم ملی را دارد.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که نماینده کشورمان تقویت شود و سازمان لیگ هم می‌تواند به نوبه خودش به تأسیسات دریایی کمک کند. فکر می‌کنم در فضای تعاملی می‌توانیم طوری رفتار کنیم که به نفع کشورمان باشد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد پیروزی ۸ بر یک تأسیسات دریایی مقابل الخلیج امارات در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: پیش بینی چنین نتیجه‌ای را می‌کردیم و توقع ما هم از تأسیسات همین بود. دوباره به اماراتی‌ها ثابت کردیم که از نظر ورزشی خیلی با ایران فاصله دارند و کار دارد تا به کشور ما برسند.

ترابیان عنوان کرد: عملکرد تأسیسات من را یاد تیم ملی سال ۲۰۰۸ انداخت که به راحتی همه حریفانش را شکست می‌داد. فکر می‌کنم با این وضعیت تأسیسات دریایی به راحتی فینالیست شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.