زلاتان ابراهیموویچ در جدیدترین حرف‌هایش خود را مرد خانواده خواند که دارد دو هیولا بزرگ می‌کند و می خواهد در تیم بکهام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تور ایالات متحده زلاتان ابراهیموویچ به راه افتاده و او پشت سر هم صحبت می‌کند. ستاره پاری سن ژرمن در مصاحبه‌ای درباره امکان رفتن به تیم ام‌ال‌اس آن هم تنها چند روز بعد از اینکه گفته بود «کاملا دوست دارم در آمریکا بازی کنم» سخن گفت.

این بار از او درباره امکان متحد شدن با دوست قدیمی‌اش دیوید بکهام در تلاش جدید او در میامی سوال پرسیدند. او به شوخی گفت: «اگر من اولین نفری باشم که برای تیمش ثبت نام کنم چه می‌شود. هنوز داریم صحبت می‌کنیم؛ باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد».

او همچنین درباره شایعه‌های رفتنش به منچستریونایتد، برنده شدن جایزه لیگ قهرمانان و بردن یورو ۲۰۱۶ همراه تیم ملی سوئد در برابر طرفدارانش در خاک فرانسه حرف زد. زلاتان که همان شخصیت خاص خودش را دارد حرف‌های جالبی هم زد و درباره خانواده خود، از جمله دو پسرش که آن‌ها را «دو هیولا» خواند هم نیز صحبت کرد. او گفت: «من مرد خانواده‌ام. وقتی آن‌ها خوشحالند، من هم خوشحالم. سعی می‌کنم بهترین کار برای آن‌ها را بکنم».

همچنین از او پرسیدند در مبارزه معروف بین او و اگوچی اونیوو قهرمان سابق آمریکا چه اتفاقی افتاد و چه کسی برنده شد. او گفت: «اگر از او بپرسید می‌گوید خودش برنده شد. اگر از من بپرسید هم می‌گویم من برنده شدم».

زلاتان گفته باشگاه بعدی او «یک سورپرایز خیلی بزرگ» خواهد بود و کسی نمی‌تواند وقتی زمانش برسد، هویت باشگاه جدید او را حدس بزند. او در این باره گفت: «جای بعد که بخواهم بروم سورپرایز خواهد بود، یک سورپرایز خیلی بزرگ. من در پاری سن ژرمن خیلی خوشحال هستم. این را در زمین نمی‌بینید؟ هنوز یک سال دیگر از قراردادم دارم و خیلی خوشحال‌ام».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.