دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است گل دومی که این تیم مقابل پدیده دریافت کرد، غافلگیری محض بوده است.

ایمان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار پرسپولیس و پدیده، دو گلی که در این بازی دریافت کرد، اولین تجربه بازی با پیراهن پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

تسنیم: ابتدا در مورد بازی با پدیده صحبت کن.

ما بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را هم زدیم، اما در ادامه دو گل خوردیم. می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما با بدشانسی این اتفاق رخ نداد. همیشه بازی اول سخت‌ترین بازی فصل است که ما در آن به حداقل امتیاز رسیدیم.

تسنیم: از عملکردت در این بازی راضی هستی؟

من تمام تلاشم را انجام دادم تا مثمرثمر باشم، اما دو گلی خوردم که کاملاً غافلگیرکننده بود. واقعاً فکر نمی‌کردم گل‌های ساده‌‌ای بخورم، اما این اتفاق رخ داد. روی گل اول پدیده بدشانس بودم و گل دوم هم که غافلگیری محض بود. البته در آینده این گل‌‌ها را جبران می‌کنم.

تسنیم: روی گل دوم پدیده بحث زیاد است، فکر می‌کنی تو مقصر بودی یا مدافعان؟

بحث مقصر نیست. ما غافلگیر شدیم. مدافعان لحظه‌ای برای آفسایدگیری ایستادند، اما گل خوردیم!

تسنیم: ابتدای بازی و وقتی که دروازه‌بان‌های پدیده برای گرم کردن به زمین آمدند هواداران پرسپولیس به خیال اینکه تو و قدیمی‌پور به زمین آمدید شروع به تشویق شما کردند که البته زود به اشتباه خود پی بردند ...

من آن موقع به زمین نیامده بودم و از این مسئله هم اطلاعی ندارم، اما وقتی به زمین آمدم هواداران به من لطف کردند و خوب تشویقم کردند. متأسفانه شرمنده آنها شدم.

تسنیم: پس از استقبال هواداران خوشحالی؟

بله، در تیم بزرگی مانند پرسپولیس حضور هواداران به بازیکن انگیزه فراوانی می‌دهد و من هم از این قضیه مستثنی نیستم. قول می‌دهم در بازی‌های آینده لطف آنها را جبران کنم.

تسنیم: چطور؟

دیگر گل‌های ساده نمی‌خورم و سعی می‌کنم دروازه‌بان مطمئنی برای پرسپولیس و هواداران باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.