سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال العربی از علاقه‌اش برای به خدمت گرفتن مهاجم ایتالیایی لیورپول و بازیکن پیشین آتزوری گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو بالوتلی که تابستان گذشته در ازای ۲۰ میلیون یورو از میلان به لیورپول پیوست در فصل اول حضورش در جمع سرخپوشان مرسی‌ساید تنها یک گل در رقابت‌های لیگ برتر برای این تیم به ثمر رساند و نتوانست خودش را به اثبات برساند. این مهاجم ایتالیایی که نتوانسته انتظارات لیورپولی‌ها را برآورده کند شایعات زیادی از جمله بازگشتش به فوتبال ایتالیا مطرح است و حالا با اظهارنظر سرمربی جدید العربی شاید مسیر او به سمت لیگ ستارگان قطر کج شود.

جان فرانکو زولا در خصوص بالوتلی و آنتونیو کاسانو که پس از جدایی‌اش از پارما حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود، به روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: کاسانو و بالوتلی دو بازیکن سطح بالا هستند و بازی در لیگی که کمتر مورد موشکافی قرار می‌گیرد، فرصت عالی برای آنهاست تا باتری‌های خود را مجدداً شارژ کنند و دوباره با قدرت به فوتبال اروپا بازگردند.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال العربی که اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی کشورمان را در ترکیب تیمش دارد، تصریح کرد: با هدف کسب تجربه این توصیه را به ماریو و آنتونیو کردم. ما بازیکنان زیادی در ترکیب العربی داریم، ولی اگر فرصت جذب این دو بازیکن را داشته باشم، لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد.

زولا در سال ۲۰۰۹ زمانی که هدایت وستهام را بر عهده داشت، سعی کرد بالوتلی را به خدمت بگیرد. اگر بالوتلی پیشنهادات اروپایی خوبی نداشته باشد بعید نیست بازی در لیگ ستارگان قطر هم گزینه‌ای برای این مهاجم ۲۴ ساله که سابقه بازی در تیم ملی ایتالیا را هم دارد، باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.