مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: نیروی انتظامی به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام اجازه عبور از زیر جایگاه Cip برای رفتن به سالن نشست مطبوعاتی را نداد و همین مسئله باعث شد آنها در کنفرانس شرکت نکنند.

رضا تقیون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه به چه دلیلی خبرنگاران نشست مطبوعاتی پایان بازی نفت تهران و تراکتورسازی را تحریم کردند، گفت: برای تردد خبرنگاران از جایگاه ویژه به سالن کنفرانس در پایان هر بازی مکانی را تعبیه کردیم که خبرنگاران دچار مشکل نشوند. خبرنگاران محترم رسانه‌های گروهی بعد از پایان هر بازی از زیر جایگاه Cip وارد زمین می‌شوند و سپس به سالن کنفرانس می‌روند.

وی افزود: متاسفانه دیروز تعدادی از مسئولان نیروی انتظامی که در جریان این مسئله نبودند اجازه عبور خبرنگاران از آن منطقه را ندادند. البته یکی دو تن توانستند به سالن بروند اما با توجه به اینکه تعداد زیادی از دوستان موفق به حضور در سالن نشده بودند آن خبرنگاران هم تصمیم گرفتند به احترام همکاران خود در نشست حضور پیدا نکنند. برای بازی بعد این مسئله را به طور دقیقه پیگیری می‌کنیم تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید. این مسئله حتما باید حل شود و من هم این اتفاق را به اطلاع رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی رساندم.

تقیون در مورد اینکه آیا صندلی‌های که در پایان بازی تراکتورسازی مقابل نفت تهران شکسته شد تعمیر شدند، اظهار داشت: بخشی از این صندلی‌ها با صندلی‌های سالم جا به جا شدند اما هنوز صندلی‌های بخش زیادی از ورزشگاه مشکل دارند که باید هرچه زودتر تعمیرات لازم صورت بگیرد. امیدوارم برای حل این مشکل اعتبارات لازم تامین شود چرا که این مسئله از الزامات AFC است.

وی در مورد اینکه آیا در بازی دیروز اعتراضی به اتفاقات هفته پایانی لیگ چهاردهم صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: معمولا این اعتراضات وجود دارد اما مسئله خاصی نبود که باعث بروز خلل در انجام بازی شود. این اعتراض‌ها چه درست باشد و چه غلط به اعتقاد من این است که هواداران نباید تمرکز خود را به گذشته معطوف کنند. هوادران فهیم و پرشور تراکتورسازی باید همچون گذشته با سروهای حماسی خود از تراکتورسازی حمایت کنند تا این تیم بتواند در فصل جاری به موفقیت برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.