بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: خوشحالی من بابت به ثمر رساندن گل به پرسپولیس نبود بلکه خوشحال شدم که در هفته اول توانستم گل بزنم.

یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی ۲ بر ۲ پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم به دنبال حداکثر امتیاز بودند که در پایان به گونه‌ای نتیجه رقم خورد که هر یک از تیم‌ها به یک امتیاز رسیدند. به هر حال در اولین بازی شرایط سختی برای دو تیم حاکم بود اما خدا را شکر ما در آزادی توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم. تیم ما روند رو به رشدی دارد و هفته به هفته هم بهتر خواهد شد.

وی در خصوص گلی که به تیم سابقش به ثمر رساند و خوشحالی که انجام داده بود در حالی که بادامکی پس از به ثمر رساندن گل خوشحالی نکرد خاطرنشان کرد: به هر حال هر کسی دوست دارد گل بزند. من هم از این موضوع مستثنی نیستم. البته خوشحالی من به خاطر این نبود که به پرسپولیس گل زدم بلکه به این خاطر خوشحال شدم که در اولین بازی توانستم دروازه حریف را باز کنم و برای تیمم مثمرثمر باشم. خوشحالی من اشاره به مسئله خاصی نبود و امیدوارم در هفته‌های آینده هم این موضوع ادامه داشته باشد.

بازیکن پدیده در مورد ادامه شرایط این تیم در لیگ برتر گفت: از زمانی که رضا مهاجری هدایت تیم را برعهده گرفته شرایط ما بسیار بهتر شده و تمرینات منظم‌تری انجام می‌دهیم. امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم با تیم منسجم و خوبی که داریم بازی‌های دلچسبی برای تماشاگران برگزار کنیم و نتایج لازم را هم بگیریم.

شاکری در مورد اینکه در این فصل دو تیم مشهدی در لیگ حضور دارند گفت: این مسئله باعث می‌شود که رقابت بیشتری از لحاظ کسب امتیاز در دو تیم وجود داشته باشد. به هر حال دو تیم طرفداران خاص خود را دارند و به دنبال خوشحال کردن آنها هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.