شرایط نامعلوم دخیا از عناوین مهم روزنامه‌های اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به رافائل بنیتس اختصاص داد و نوشت: شرایط برخی از بازیکنان رئال مادرید باید توسط بنیتس مشخص شود. دروازه‌بان اول را از بین ناواس یا کاسیا باید انتخاب کند. همچنین دخیا را باید به این فهرست اضافه کرد. رافا باید را‌ه‌حلی برای ماندن چریشف در نظر بگیرد تا تیم را ترک نکند. بازی دادن کاسمیرو، لوکاس سیلوا و اودگارد و این که آنها کجا باید بازی داده شوند، ماندن آسنسیو یا جدایی او از رئال‌مادرید مواردی است که بنیتس باید در موردشان تصمیم‌گیری کند.

دیدار تیم‌های والنسیا با پورتو از عناوین دیگر این روزنامه است. بازی با والنسیا یادآور اتفاقات خوشایند و ناخوشایندی همچون قهرمانی در لیگ قهرمانان و مصدومیت کاسیاس است.

تیتر نخست روزنامه آ اس به دخیا اختصاص دارد. فان‌خال پس بازی ضعیف دخیا در مقابل پاری‌سن‌ژرمن ترجیح می‌دهد او را بفروشد. رئال‌مادرید برای خرید او عجله‌ای ندارد و از کاسیا و کیلور راضی است.

این روزنامه به دیدار امروز اتلتیکو مادرید اشاره دارد که سیمئونه می‌خواهد بازیکنانش گل‌های زیادی را در این بازی به ثمر برسانند. گریزمان، کوریا و ویتو مهاجمان این تیم هستند.

وایخو بازیکن جدید رئال مادرید از دیگر عناوین این روزنامه است. هافبک جوان ساراگوسا با ۶ میلیون یورو به مدت ۶ فصل به این تیم پیوست.

تیتر نخست روزنامه موندو دپورتیوو به بارسلونا اختصاص دارد. بارسلونا می‌خواهد اولین تیمی باشد که دو بار پیاپی فاتح جام لیگ قهرمانان بشود.

این روزنامه به پدرو اشاره دارد که روز دهم اوت برای او و منچستر از اهمیت زیادی برخوردار است.

موندو به سخنان پرس درباره سرخیو راموس اشاره کرد. فلورنیتنو گفت: اگر تو را بفروشم خودم هم باید بروم.

انتخاب پکن به عنوان میزبان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ از عناوین این روزنامه است.

روزنامه اسپورت تیتر نخست خود را به جرسون اختصاص داد. بارسلونا خواهان جذب بازیکن جوان فلومیننسه است اما رم به توافق با فلومیننسه برای انتقال این بازیکن با ارزش ۱۷ میلیون یورو رسیده است.

این روزنامه به حضور مسی، نیمار و و سوآرس در تمرینات اشاره دارد. سه مهاجم بارسلونا برای اولین بار در تمرینات پیش فصل در کنار هم حضور داشتند.

اسپورت به روزهای آخر حضور پدرو در بارسلونا اشاره دارد. احتمال خداحافظی این بازیکن در جام خوآن گامپر وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.