انزلی - مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام کرد حضور امیر قلعه‌نویی و کادرفنی جدید باعث شد انگیزه بازیکنان بالارفته است.

آرش افشین در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پیروزی تیم فوتبال ملوان برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هرچند‌ تیم ملوان شرایط بدی را پشت سرگذاشت اما خوشحالم برابر ذوب‌آهن به پیروزی دست پیدا کردیم زیرا از هرلحاظ که فکر کنید تیم ما مشکل داشت.

وی با بیان اینکه ملوان بندرانزلی تنها ده روز پس از ورود کادرجدید به صورت حرفه‌ای تمرین کرده است، افزود: با اینکه فشار زیادی را تحمل کردیم اما می‌خواستیم خیلی چیزها را ثابت کنیم که خدا روشکر، توانستیم برابر ذوب‌آهن به پیروزی دست یابیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تشکر از حمایت همه جانبه هواداران اظهارکرد: پژمان نوری در آغاز بازی به نفرات تیم اعلام کرد به‌خاطر عشق به هواداران بازی می‌کنیم و ما هم امروز از جان و دل مایه گذاشتیم و این پیروزی را تقدیم هوادارانی می‌کنیم که همه جا ما را حمایت کردند.

وی با تاکید براینکه حضور امیر قلعه‌نویی انگیزه مضاعفی را درتیم ایجاد کرده، تاکید کرد: در این بازی علاوه بر پرکردن جاهای خالی همدیگر، تنها برای هم بازی کردیم و باید بگویم رمز موفقیت بازی امروز، دوندگی بالای بازیکنان در زمین بود.

وی با تشکر از پزشک تیم که توانست او را به فرم ایده‌آل برساند، در پایان گفت: هرچند تیم ذوب‌آهن تیم بسیار آماده و منسجمی بود اما به نظر من ملوان، باهوش بالا و بازی حرفه‌ای توانست ذوب‌آهن را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش افشین پس از پیوستن به تیم ملوان در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم، در نخستین حضور رسمی‌اش در لیگ پانزدهم، توانست اولین پنالتی را برای ملوانان بگیرد که درنهایت منجر به این شد که اولین گل لیگ پانزدهم ملوانان، توسط آرش افشین رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.