عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش با فدراسیون ایران قرار داد دارد و اصولاً نمی‌تواند با جای دیگری صحبت کند.

شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌،‌ در خصوص اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش اعلام کرده است تا زمانی که وعده‌ها عملی نشود او به ایران نخواهد آمد گفت: فکر نمی‌کنم کی‌روش چنین حرفی زده باشد.

 از طرف فدراسیون می‌گویم که باید سعی کنیم تا برنامه سرمربی تیم ملی را عملیاتی کنیم و طبق زمان‌بندی که تعیین کرده است،‌ از این برنامه پشتیبانی کامل به عمل آورده تا اجرایی شود و بتواند از لحاظ فنی آن را پیش ببرد.

وی ادامه داد: ما نیز باید بتوانیم از طرف فدارسیون فوتبال پشتیبانی‌های درست را انجام دهیم تا کی‌روش بتواند طبق برنامه‌ای که داده است از لحاظ فنی کارها را پیش ببرد. پشتیبانی‌ها نیز از سوی ما می‌تواند فراهم کردن مقدمات اردوها، انجام بازی‌های تدارکاتی و مسائلی از این دست باشد.

دبیری گفت: اگر در این بین کوتاهی از سوی فدراسیون باشد باید جبران کند. این کوتاهی می‌تواند چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فنی باشد چرا که فدراسیون باید به تعهداتش عمل کند در غیر این صورت قصور از سوی ما خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش به خاطر مسائل مالی و عقب افتادن حقوقش ناراحت است گفت: به خاطر بحث تحریم فدراسیون فوتبال با مشکلاتی مواجه بود و این موضوع باعث شده بود نتوانیم پولمان را از فیفا بگیریم اما الان این مشکل حل شده است و فکر می‌کنم از این لحاظ دیگر مشکلی با کی‌روش نداشته باشیم.

دبیری درباه پیشنهاد فدراسیون مکزیک به کی‌روش یادآور شد: فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد و نمی‌دانم چه کسانی این موضوع را و با چه هدفی منتشر می‌کند. ضمن اینکه کی‌روش با فدراسیون ایران قرار داد دارد و اصولاً نمی‌تواند با جای دیگری صحبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.