مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با وجود مشکلاتی که در راه‌آهن داشتیم اما ما کار بزرگی را در اهواز انجام دادیم و نتیجه خوبی را کسب کردیم.

امین منوچهری در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص تساوی دو بر دو راه آهن مقابل فولاد اظهار داشت: با توجه به اینکه ما تمرینات زیادی نداشتیم  نتیجه تساوی خوب است هرچند که ما بازی دو بر صفر برده را با تساوی عوض کردیم اما این را فراموش نکنید که بازی در اهواز برگزار می‌شد و هوای شرجی و گرم باعث می‌شود که در عملکرد بازیکنان تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: چمن ورزشگاه هم شرایط خوبی نداشت و بازیکنان فولاد هم نسبت به بلند بودن آن معترض بودند. ما دیر هم به اهواز رسیدیم، اما فرهاد کاظمی مربی نیست که بخواهد خیلی زود دست‌هایش را بالا ببرد و تسلیم شود او روح بزرگی دارد. او مربی نیست که بخواهد با این مشکلات بهانه بگیرد و چنین مسائلی را برای شکست ما بهانه کند.

مهاجم راه‌آهن در خصوص گلی که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تصریح کرد: به گونه‌ای می‌گویید از روی ضربه ایستگاهی که انگار پیرلو ضربه زده است! به هر حال لطف خدا شامل حال من شد و تلاش همه بازیکنان و سختی‌هایی که در این مدت کشیده‌ایم منجر شد چاشنی شانس در این ضربه وجود داشته باشد و توپم به گل تبدیل شد.

منوچهری در خصوص ادامه شرایط راه‌آهن در لیگ گفت: شرایط سختی داریم نباید تمرکز خود را از دست بدهیم. درست است که ما در هفته اول نتیجه خوبی گرفتیم اما هنوز ایستگاه اول را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم این مسئله در ادامه لیگ هم تداوم داشته باشد و بتوانیم ضمن ارائه بازی خوب نتیجه هم بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.