سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اینکه بازی در دقیقه ۳۰ هر دو نیمه وقفه‌ای ۳ دقیقه‌ای داشته باشد قانون است و نمی‌توانیم به آن اعتراضی داشته باشیم.

علیرضا کاهکش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه روز گذشته به عنوان سرپرست روی نیمکت فولاد نشسته بود و آیا حضور او در این پست قطعی شده است، عنوان کرد: بله در فصل جاری به عنوان سرپرست در خدمت فولاد خوزستان هستم.

وی در مورد تساوی ۲ بر ۲ راه آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی خوبی بود. متاسفانه کیفیت بد زمین روی بازی تاثیر گذاشت. با توجه به اینکه بازیکنان ما اکثرا نفرات سرعتی هستند بلندی چمن باعث پائین آمدن کیفیت بازی شد.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اینکه چرا بعد از ۲-۳ ماه که مسابقه‌ای انجام نشده وضعیت چمن ورزشگاه غدیر به آن روز بیفتد، خاطرنشان کرد: این مسئله دست ما نیست. امیدوارم مسئولان ورزشگاه هر چه زودتر تدبیری بیاندیشند تا وضعیت چمن ورزشگاه بهبود پیدا کند.

کاهکش در مورد ناراحتی بازیکنان فولاد خوزستان از وقفه‌ای که برای استراحت اعضای دو تیم در دقیقه ۳۰ بازی داده می‌شد، گفت: این مسئله قانون است و نمی‌توانیم به آن اعتراض کنیم. نماینده فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دستگاهی دارند که شرایط آب و هوا را از ۴ جهت بررسی می‌کند و اگر گرمای هوا بالا باشد دقیقه ۳۰ وقفه‌ای کوتاه در بازی می‌اندازند تا بازیکنان استراحت کنند. این کار قرار است در اهواز و انزلی انجام شود. این مسئله دست ما نیست و نمی‌توانیم روی آن اعتراض کنیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان جدید فولاد خوزستان، گفت: بازیکنان جدید وضعیت خوبی داشتند و عملکرد بدی از خود ارائه نکردند. در کل در مسابقه اول بازیکنان شرایط بدی نداشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.