رئیس باشگاه بارسلونا با رد شایعات، گفت که هنوز هیچ تیمی پیشنهادی رسمی برای خرید مهاجم اسپانیایی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا ارائه نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو شایعه جدید را مبنی بر اینکه پدرو رودیگس پس از دیدار سوپرجام اروپا میان تیم‌های فوتبال بارسلونا و سویا، راهی منچستریونایتد می‌شود، تکذیب و تأکید کرد که هیچ پیشنهادی برای فروش این بازیکن دریافت نکرده است حتی از سوی منچستریونایتد.

بارتومئو در گفت‌و‌گو با شبکه ESPN‌ اظهار داشت: ما به جدایی هیچ یک از اعضای تیم‌مان فکر نمی‌کنیم. درباره اینکه پدرو دارد از ما جدا می‌شود، اخبار زیادی خوانده‌ام، اما واقعیت این است که هنوز هیچکس به ما یک پیشنهاد رسمی ارائه نکرده است و تیم ما هم کامل است.

وی در ادامه درباره دو خرید تابستانی تیمش، آردا توران از اتلتیکومادرید و الیکس ویدال از سویا، که تا ماه ژانویه نمی‌توانند برای بارسلونا بازی کنند هم گفت: برای بیشتر بازیکنان، بازی در بارسا یک رؤیاست. این موضوع در مورد الیکس ویدال که محصول آکادمی خودمان است و آردا توران که به میل خودش به ما ملحق شد نیز صدق می‌کند. فکر نمی‌کنم اینکه آنها بخواهند تا ماه ژانویه منتظر رسیدن فرصت بازی‌شان بمانند، مشکل‌ساز شود.

رئیس کاتالان‌ها سپس به انگیزه تیمش برای ساختن سالی رؤیایی برای هواداران با کسب سه قهرمانی سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا و جام باشگاه‌های جهان اشاره داشت، افتخاری که شش‌گانه قهرمانی‌های بارسا، همان چیزی را که یک بار در سال ۲۰۰۹ با هدایت پپ گواردیولا تجربه کرد، تکرار می‌کند.

بارتومئو تأکید کرد: فصل پیش ما سه جام بردیم و امسال این فرصت را داریم تا آن را به شش جام برسانیم. امسال برای ما سالی رؤیایی بوده است. من امیدوارم که هر سال فصل را با فکر کردن به اینکه می‌توانیم شش جام کسب کنیم، شروع کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.