سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی که اخیراً همتای اسپانیایی خود را به نابود کردن اینتر متهم کرد، اکنون بهانه دیگری برای انتقاد از وی پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمتر از یک هفته از زمانی که ژوزه مورینیو در پاسخ به ادعای همسر بنیتس گفت شوهر او اینتر قهرمان اروپا را در عرض شش ماه نابود کرده است، آقای خاص حالا دوباره جنگ روانی را با سرمربی اسپانیایی رئال مادرید از سر گرفته و او را به نابود کردن کاپیتان آبی‌پوشان لندن در یک فصل مربیگری‌اش در استمفوردبریج متهم کرده است.

مورینیو در نشست خبری قبل از رویارویی تیمش با آرسنال در بازی جام خیریه انگلیس، به اُفت محسوسی که جان تری در دوران مربیگری بنیتس در چلسی داشت اشاره کرد و گفت: فصل قبل از بازگشت من به چلسی، فصلی که رافائل بنیتس هدایت تیم را بر عهده داشت، فکر می‌‌کردم که این پسر (تری) تمام شده است، چون دیگر در فینال‌ها و بازی‌های بزرگ به میدان نمی‌رفت. من فکر می‌کنم که او به دردسر افتاده بود.

مورینیو هفته پیش زمانی که همسر بنیتس ادعا کرد شوهرش در سه تیم مجبور بوده خرابکاری‌های آقای خاص را جبران کند، به او توصیه کرد که به فکر رژیم غذایی سرمربی کهکشانی‌ها باشد، ضمن اینکه اینتر تنها تیمی بوده است که بنیتس مستقیماً جانشین مورینیو شده است که آن را هم در عرض شش ماه نابود کرده است.

شاگردان ژوزه مورینیو فردا (یکشنبه) در جام خیریه انگلیس، به مصاف آرسنال، قهرمان جام حذفی انگلیس در فصل ۱۵-۲۰۱۴ می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.