هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پار‌ی‌سن‌ژرمن در مصاف این تیم با لیون در دیدار سوپرجام فوتبال فرانسه جایی در ترکیب نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو موتا، هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که اخیراً اعلام کرده بود دیگر قصد ندارد برای قهرمان فرانسه بازی کند و می‌خواهد به اتلتیکومادرید ملحق شود، جزو غایبان بازی امشب (شنبه) PSG‌ و لیون در دیدار سوپرجام فرانسه است اما لوران بلان، سرمربی پاریسی‌ها تأکید کرد که دلیل غیبت هافبک ایتالیایی‌‌اش نامشخص بودن آینده او و تصمیمش برای ترک پارک دو پرنس نیست.

بلان در حالی از غیبت موتا در این بازی خبر داد که دو هافبک آرژانتینی تیمش به نام‌های خاویر پاستور و اسکیل لاوتزی را نیز به دلیل ناآماده بودن آنها در اختیار ندارد. این دو بازیکن ملی پوش به دلیل حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا تعطیلات طولانی‌تری نسبت به سایر شاگردان بلان داشته‌اند و هنوز برای شروع فصل جدید فوتبال فرانسه آماده نشده‌اند.

بلان در این خصوص اظهار داشت: فکر نمی‌کنم که بازیکنان آرژانتینی‌مان بتوانند در این بازی به میدان بروند. آنها دیر به جمع ما ملحق شده‌اند. موتا هم از ناحیه کشاله ران مصدوم شده است و او نیز در این بازی شرکت نخواهد داشت.

بلان ادامه داد: این بازیکنان نیستند اما ما به خاطر تمرینات آماده‌سازی خوبی که داشته‌ایم می‌توانیم به نتیجه کار امیدوار باشیم. البته این را هم می‌دانیم که لیون نیز برای این بازی خودش را به خوبی آماده کرده است. با این حال ما بازیکنانی داریم که به صورت انفرادی می‌توانند سرنوشت بازی را عوض کنند و من امیدوارم که همه آنها بتوانند به این بازی برسند.

گفته می‌شود که پاری‌سن‌‌ژرمن در آستانه عقد قراردادی ۶۲ میلیون یورویی با آنخل دی‌‌ماریا، بال آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد قرار دارد اما بلان از اظهار نظر در این خصوص امتناع کرد. او اما اذعان داشت که تیمش همچنان به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

ستاره پیشین تیم ملی فرانسه عنوان کرد: ما می‌خواهیم تیم را ارتقا دهیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق باشیم.

پاری‌سن‌ژرمن برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سوپرجام فرانسه، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در کانادا به مصاف لیون می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.