قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: از قبول شکست مقابل سپاهان ناراحت شدیم اما از عملکرد خوب بازیکنان طی ۹۰ دقیقه خوشحال هستیم.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد رونمایی از تیم جوان استقلال خوزستان مقابل سپاهان که تحسین حسین فرکی را دربر داشت عنوان کرد: تیم بسیار خوب، جوان، باانگیزه و دونده‌ای داریم. عبدالله ویسی و کادر فنی استقلال خوزستان برای این تیم زحمت زیادی کشیدند.

وی افزود: استقلال خوزستان تیمی بسیار سرحال، قبراق،‌ جوان و با انگیزه است. ما در هفته اول لیگ برتر با سپاهان بازی داشتیم که قهرمان لیگ چهاردهم بود. با تمام احترامی که برای حسین فرکی و سپاهان قائل هستم تنها برتری حریف نسبت به ما تجربه بازیکنان آنها بود وگرنه می‌توانستیم برنده شویم.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در رابطه با عملکرد داور تصریح کرد: برای جامعه داوری احترام بسیار زیادی قائل هستم اما از کمیته داوران می‌خواهم صحنه مشکوکی که طی آن روح‌الله سیف‌اللهی درون محوطه جریمه سرنگون شد مورد ارزیابی قرار گیرد. من فکر می‌کنم در آن صحنه داور اشتباه کرد و پنالتی ما را ندید.

پورکیانی تاکید کرد: امیدوارم در دیدارهای آینده اشتباهات داوری را مشاهده نکنیم. اگر این اشتباهات را در پایان فصل جمع کنیم می‌بینیم که ۱۰ امتیاز بالا و پایین شده است. سال قبل از این مسئله متضرر شدیم. داوران نباید از نام بزرگ‌ تیم‌ها هراسی داشته باشند و کمیته داوران باید روی این مسئله تاکیدات لازم را انجام دهد.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال چند کارت زرد بی‌مورد دریافت کردند گفت: این مسئله باید مورد توجه کادر فنی قرار بگیرد و آنها راهکاری برای جلوگیری از گرفتن کارت زرد بی‌مورد در نظر بگیرند. ما آیین‌نامه‌ای در نظر گرفتیم که طی آن اگر بازیکنان کارت زرد غیرفنی بگیرند آنها را جریمه می‌کنیم. همچنین از مسئولان درخواست می‌کنم صحنه خطا روی روح‌الله سیف‌اللهی را در دقیقه ۸۰ بررسی کنند و اگر داور به اشتباه رای به ندادن پنالتی داده است حداقل کارت زردی که در آن صحنه به سیف‌اللهی نشان داد را پاک کنند.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در ارتباط با اینکه قرعه این تیم در هفته‌های اول بسیار سخت است، تصریح کرد: ما یک تیم جوان و دونده را برای حضور در لیگ برتر مهیا کردیم اما متاسفانه در هفته‌های اول با قرعه سختی روبرو شدیم. امیدوارم این جوان‌ها بتوانند از این بازی‌ها سربلند خارج شوند. در هفته اول با سپاهان بازی کردیم و هفته بعد به مصاف پرسپولیس می‌رویم سپس باید با فولاد تیم قدرتمند لیگ ایران بازی کنیم. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند به کیفیت مدنظر کادر فنی دست پیدا کنند. ما روز پنجشنبه از اینکه باختیم ناراحت شدیم اما از زیبا بازی کردن تیم طی ۹۰ دقیقه خوشحال شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.