ستاره تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از بالوتلی پرداخت و او را بامزه‌ترین کسی دانست که تا الان دیده است. پیرلو با وجود نمایش کابوس‌وار بالوتلی در لیوروپول هنوز براین باور است که این مهاجم جنحالی می‌تواند به بهترین مهاجم فوتبال اروپا تبدیل شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، هر چند ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی لیورپول بدترین فصل تاریخ دوران فوتبالی خود را پشت سرگذاشت اما آندرا پیرلو هم‌بازی بالوتلی در تیم ملی فوتبال ایتالیا هنوز براین باور است که این مهاجم جنجالی می‌تواند به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا تبدیل شود.

پیرلو ۳۶ ساله از شخصیت شوخ طبع بالوتلی سخن به میان آورد و گفت: بالوتلی از بامزه‌ترین کسانی است که در طول زندگی‌ام دیده‌ام. برای حضور در تمرینات تیم ملی ایتالیا لحظه شماری می‌کنم، چرا که دوست دارم بالوتلی را ببنیم. به محض اینکه او را می‌بینم نمی‌توانم جلوی خنده خود را بگیرم. حتی اگر بالوتلی یک کلمه هم حرف نزند باز هم من از خنده روده‌بُِر می‌شوم.

او ادامه داد: با وجود بالوتلی اصلا احساس خستگی نمی‌کنم. درست است که این مهاجم جوان اشتباه‌های بچگانه زیادی انجام داده است اما می‌توانم بگویم که او مهاجم بزرگی است و این توانایی را دارد که بهترین شود و خودش هم این را به خوبی می‌داند. امیدوارم که فصل بعد همه چیز تغییر کند و بالوتلی به روزهای اوجش برگردد. من هنوز ایمان دارم که ماریو این توانایی را دارد که در آینده نزدیک به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا تبدیل شود.

بالوتلی در فصل تابستانی سال قبل با ۱۵ میلیون پوند از میلان به لیورپول پیوست تا جانشین لوئیس سوآرس در این تیم شود، اما در این تیم انگلیسی نمایش بسیار بدی داشت و تنها یک گل برای این تیم در رقابت‌های لیگ جزیره به ثمر رساند. به احتمال خیلی زیاد او به فوتبال ایتالیا برخواهد گشت تا پیراهن سامپدوریا را بر تن کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.