کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که جواب تست دوپینگ هافبک ۲۲ ساله سلسائو مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال برزیل با انتشار بیانیه‌ای خبر مثبت بودن دوپینگ فِرد، هافبک ۲۲ ساله سلسائو را اعلام کرد. از ستاره تیم فوتبال شاختار دونتسک اوکراین در جریان مسابقات اخیر جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا تست دوپینگ گرفته شده بود.

در خون گرفته شده از این بازیکن ماده ممنوعه هیدروکلروتیازید مشاهده شده که می‌تواند به عنوان یک عامل پوششی برای مخفی نگه داشتن مواد مصرفی غیرقانونی از چشم تست‌گیرندگان عمل کند.

کنفدراسیون فوتبال برزیل همچنین اعلام کرد دو ماه پیش از آغاز مسابقات کوپا آمه‌ریکا، لیست داروها و موارد مصرفی که بازیکنان تیم ملی برزیل طبق برنامه مورد استفاده قرار می‌دهند را به مسئولان برگزاری مسابقات ارائه داده بود. البته هیدروکلروتیازید در این لیست نبوده ولی کنفدراسیون فوتبال برزیل عنوان کرد از هافبک جوان خود حمایت لازم را انجام خواهد داد.

فِرد در دو بازی تیم ملی برزیل در مسابقات کوپا آمه‌ریکا، جایی که این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی توسط پاراگوئه حذف شد، حضور داشت.

حالا با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ این بازیکن برزیلی، اتحادیه فوتبال اروپا قصد دارد تحقیقات خود را در خصوص وی که در تساوی بدون گل دو تیم شاختار دونتسک اوکراین و فنرباغچه ترکیه در دور سوم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کرد، آغاز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.