مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: تساوی مقابل صبای قم در هفته اول بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر نتیجه خوبی بود.

محمد ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی استقلال اهواز مقابل صبای قم در اولین دیدار پانزدهمین دوره لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و از عملکرد تیم راضی بودیم. البته انتظار داریم شرایط تیم روز به روز بهتر شود. با توجه به اینکه بعد از ۸-۹ سال به لیگ برتر برگشتیم انتظار داریم که تیم بتواند در ادامه مسابقات به کیفیت مدنظر هواداران دست پیدا کند و جایگاه خوبی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل قوی که در مدیریت باشگاه و کادر فنی و بازیکنان مشاهده می‌کنیم پیش‌بینی ما این است که این تیم هر چه بگذرد به وضعیت بهتری دست پیدا کند البته فراموش نکنیم مقابل تیمی بازی می‌کردیم که از سرمربی با دانش و پخته‌ای مثل علی دایی بهره می‌برد. ۷۰ درصد از بازیکنان صبا را نفرات سرشناس و ملی‌پوش که جزو بازیکنان درجه یک تیم بودند تشکیل می‌داد. به هر حال برای هفته اول و اینکه زمان کافی برای آماده سازی در اختیار نداشتیم نتیجه تساوی بد نبود.

مدیرعامل استقلال اهواز در مورد اینکه آیا از تیمی که بسته‌اند رضایت دارد، گفت: همانطور که مستحضر هستید بنده پس از اینکه به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم حدود ۶۰ ساعت بعد فصل نقل وانتقالات به پایان رسید. قطعا اگر از ابتدا در مسند کار حضور داشتم می‌توانستم تیم قوی‌تری را ببندم البته ما سعی کردیم بحث بومی‌گرایی و اینکه فوتبال خوزستان مهد فوتبال ایران است را در تیم‌مان نشان دهیم.

وی در مورد اینکه آیا هدف استقلال اهواز در فصل اول حضورش در لیگ برتر پس از سال‌ها بقا است، تصریح کرد: البته اینکه ما در فصل اول بتوانیم حضورمان در لیگ برتر را حفظ کنیم اتفاق خوبی است اما این تیم پتانسیل بالایی دارد ما باید در بحث بازی جوانمردانه پدیده لیگ و بهترین بازیکن نماینده داشته باشیم و این اهداف هم مدنظرمان قرار دارد.

ارشدی در ارتباط با دیدار هفته آینده استقلال اهواز مقابل سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: در این مسابقه پس از سال‌ها میزبان هستیم و هواداران ما می‌توانند یک بازی استقلال اهواز در لیگ برتر را از نزدیک مشاهده کنند و امیدوارم آنها حضور گسترده‌ای در ورزشگاه داشته باشند. چیزی که من را قانع می‌کند و مدیریت را زیر سؤال نمی‌برد رفتار همراه با ادب و احترام هواداران نسبت به حریفان است که فرهنگ غنی مردم خوزستان را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم در هفته دوم لیگ برتر ضمن مشاهده یک بازی جوانمردانه ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در پایان گفت:‌باز هم جا دارد از تیم خوب صبا به خاطر بازی جوانمردانه تشکر کنم و همچنین ضمن آرزوی توفیق برای این تیم از میزبانی خوب مردم قم هم قدردانی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.