اهواز- سرمربی تیم راه آهن تهران گفت: در بازی با فولاد دو گل شانسی وارد دروازه حریف کردیم چون ما اصلا فرصت انجام کار تاکتیکی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی جمعه شب پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بابت فوت علی هویسی عکاس جوان خوزستانی به همه مردم خوزستان و جامعه رسانه استان تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: واقعیت این است که ما در این بازی دو گل شانسی وارد دروازه فولاد کردیم چون کمتر از یک هفته است که حضور ما در لیگ برتر قطعی شد.

کاظمی عنوان کرد: طبیعتا در این چند روز ما نمی توانستیم کار خاصی در خصوص ارائه یک تاکتیک مناسب برای این بازی داشته باشیم و اعتفاد دارم بازی ما تنها پنج درصد تاکتیکی بود.

سرمربی تیم راه آهن عنوان کرد: با زمان کمی که برای این بازی در اختیار داشتیم بازیکنان ما واقعا مردانه بازی کرده و تساوی را به دست آوردند.

کاظمی در خصوص فولاد خوزستان نیز گفت: هواداران فولاد باید به این تیم فرصت دهند زیرا تیم ها هنوز به هماهنگی لازم نرسیده اند.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی اظهار کرد: عملکرد داور مشکلی نداشت و دادن دو وقت استراحت برای آب خوردن بازیکنان به علت رطوبت بالای شهر اهواز را هم اقدام مناسبی می دانم.

کاظمی در مورد عدم حضور رضا شاهرودی یکی از مربیان این تیم در این بازی نیز گفت: کارت شاهرودی هنوز صادر نشده به همین دلیل وی امروز در این بازی حضور نداشت.

سرمربی راه آهن در ارتباط با کیفیت پایین سطح لیگ برتر ایران نیز اظهار کرد: بله پایین بودن کیفیت لیگ واقعیت دارد ولی شاید یکی از عوامل آن لرزان بودن صندلی مربیان و مدیران باشگاه های لیگ برتری باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.