کاپیتان پدیده معتقد است که پرسپولیس این فصل می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش ایسنا، حسین بادامکی بعد از کسب تساوی مقابل پرسپولیس در تهران، گفت: عملکرد خوبی داشتیم و بعد از گلی که خوردیم بلافاصله یه بازی برگشتیم و دو گل به حریف زدیم. بعد از جلو افتادن از حریف هم نبض بازی را در دست داشتیم اما روی یگ شوت استثنایی گل تساوی را دریافت کردیم. پرسپولیس در مقابل ما عملکرد خوبی داشت.

وی درباره امتناع از خوشحالی بعد از گلزنی در بازی هم اظهار کرد: وظیفه‌ام را انجام دادم اما پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارم. بعد از گلزنی هم خوشحال بودم و هم ناراحت. این پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ برتر شود.

کاپیتان پدیده گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و در آینده بهتر هم می‌شود. امروز هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که به آن ها بابت این بازی تبریک می‌گویم.

بادامکی با بیان اینکه داور در صحنه خطا بر روی کمندانی تصمیم درستی گرفته اضافه کرد: به نظرات پرسپولیسی‌ها احترام می گذارم اما هیچ پنالتی در محوطه ما رخ نداد. جهانبازی عملکرد خوبی در این بازی داشت.

بازیکن پدیده درباره اظهارنظر سرخپوشان مینی بر اینکه بازیکنان پدیده اتلاف وقت می‌کردند، تاکید کرد: اگر قرار بود وقت تلف کنیم بعد از نتیجه دو بر یک این کار را می‌کردیم.

او درباره شرایط تیمشان هم گفت: بعد از اردوی ترکیه به شرایط خوبی رسیدیم. در این اردو محسن یوسفی و میلاد غریبی را نداشتیم که به هماهنگی کامل برسیم. قطعا در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و تا به اینجا هم مشکل مالی نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.