هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و طبیعی بود که به دلیل خاطراتی که در این تیم داشتم بعد از گل شادی نکنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین بادامکی در خصوص دیدار پدیده و پرسپولیس که با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید، گفت: بازی خوبی انجام دادیم و فوتبالی که در نیمه اول شاهد بودیم، قابل قبول بود، به این دلیل که ۴ گل به ثمر رسید.

هافبک پدیده ادامه داد: طبیعی بود که برای کسب یک امتیاز بعد از خوردن گل دوم کمی عقب بکشیم و در این بین موقعیت‌های پرسپولیس چربش بیشتری نسبت به ما داشت اما خوشحالم که توانستیم یک امتیاز از این بازی سخت به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: پدیده در این فصل تغییرات زیادی داشته و به همین دلیل هنوز بین بازیکنان ناهماهنگی وجود دارد. اکنون هم هفته اول بود و کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه آن هم مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای عالی محسوب می‌شود.

بادامکی که سال‌ها در پرسپولیس حضور داشت، در خصوص وضعیت این تیم گفت: پرسپولیس امسال تیم بسیار خوبی دارد و در بازی مقابل ما هم ۵ بازیکن اصلی آنها در ترکیب حضور نداشتند. به نظرم پرسپولیس عالی است و برانکو فوتبال این تیم را تغییر داده که مطمئنا این فصل این تیم پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی خواهد بود.

وی که گل دوم پدیده را وارد دروازه پرسپولیس کرد، درباره شادی نکردنش پس از به ثمر رساندن این گل اظهار داشت: طبیعی بود که شادی نکنم چون من یک پرسپولیسی هستم و این تیم را دوست دارم حتی اگر در جمع آنها نباشم. ۶ سال در پرسپولیس بودم و طبیعی بود به دلیل خاطراتی که در این تیم داشتم بعد از به ثمر رساندن گل شادی نکنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )