مربی تیم ملوان می‌گوید امروز سخت‌ترین روز فوتبالی‌اش بوده است.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، اکبر محمدی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت: شاید امروز سخت‌ترین روز فوتبالی من بود. این برد را به امیر قلعه‌نویی تقدیم می‌کنم چرا که او سختی‌های زیادی در فوتبال کشیده‌ است. به تیم خوب ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها ۳۰۰ روز بود که نباخته بودند و این باخت چیزی از ارزش‌های تیم خوب ذوب آهن کم نمی‌کند. بالاخره ملوان توانست بعد از ۵ سال ذوب آهن را ببرد و با توجه به مشکلات مدیریتی که داشتیم، برد دلچسبی به دست آوردیم.

وی افزود: ما امروز روی نیمکت بیشتر از دو سه گزینه برای تعویض نداشتیم و با همکاری دسته جمعی که در تیم صورت گرفت به این مهم دست پیدا کردیم. امیدوارم انرژی منتقل شده از سوی هواداران به بازیکنان را در ادامه لیگ هم شاهد باشیم. امروز این هواداران با تشویق‌های یکپارچه خود انرژی بازیکنان را زیاد کردند. امیدوارم هرچه سریع‌تر مدیران باشگاه انتظارات آقای قلعه‌نویی را برآورده کنند تا ما از وجود ایشان روی نیمکت استفاده کنیم و در نشست‌های بعدی خود ایشان پاسخگوی شما خبرنگاران باشند.

محمدی اضافه کرد: مطمئن باشید امسال ملوان خیلی از رکوردها را جابه‌جا خواهد کرد چون پتانسیل بالایی در این تیم وجود دارد و هواداران به پتانسیل این تیم اضافه خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.