مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به این موضوع که این تیم بعد از ۵ سال موفق شد برابر ذوب‌آهن پیروز شود، اعلام کرد سخت‌ترین روز عمر ورزشی‌اش را پشت سرگذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی پس از پیروزی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: شاید امروز سخت‌ترین روز عمرورزشی‌ام بود زیرا با مساعدت امیر قلعه‌نویی از کنار زمین هدایت ملوان را برعهده گرفتم.

وی با بیان اینکه این برد را به قلعه‌نویی تقدیم می‌کنم، افزود: قلعه‌نویی سال سختی را سپری کرده بود و به نوعی با این نتیجه توانستیم اطمینان ایشان را جلب کنیم. قعطا این برد در ادامه کار به ما کمک می‌کند زیرا سال سختی را پیش‌رو داریم.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه یادآور شد: ذوب‌آهن نزدیک ۳۰۰ روز در لیگ نباخته بود اما این شکست از ارزش‌هایش کم نمی‌کند. ضمن اینکه ملوان در ۵ سال گذشته ذوب‌آهن را نبرده بود. مطمئنا این برد در ادامه فصل ارزش‌‌های زیاد برای ملوان خواهد داشت.

محمدی همچنین تاکید کرد: در این مدت مشکلات زیادی داشتیم که تاخیر در آماده‌سازی تیم و مشکلات مدیریتی جزو آنها بود ضمن اینکه امروز تنها ۳ گزینه برای تعویض رو نیمکت داشتیم که کارمان را سخت‌تر بود اما خوشبختانه یک کار جمعی در تیم صورت گرفت که باعث این برد شد.

وی با بیان اینکه این برد به راحتی رخ نداد، خاطرنشان کرد: مشکلات بدنی باعث شد در دقایق پایانی عملکرد خوبی نداشته باشیم اما مطمئنا بازی به بازی بهتر خواهیم شد. تیم قطعا نیاز به انگیزه هواداران خونگرم انزلی دارد تا روحیه مضاعف به تیم منتقل شود. البته امیدوارم مدیران شهری، هیات مدیره و شخص آقا دنیامالی انتظارات قلعه‌نویی را برآورده کرده تا در بازی‌های آینده از حضورشان بطور کمال و تمام استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: ملوان در این فصل بسیاری از رکوردها را جا‌به‌جا می‌کند زیرا کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و تیم حمایتی که از بیرونی به تیم کمک خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.