سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در فوتبال ایران نتایج در بیرون از زمین مسابقه رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ملوان، گفت: به ملوان و مردم خوب انزلی تبریک می‌گویم. ملوان امروز به خوبی دوید. امروز به من چیزی ثابت شد که در فوتبال ایران مسائلی هست که دوست ندارم اسمش را واقعیت بگذارم. متاسفانه نتایج در زمین رقم نمی‌خورد که این مسئله را امروز حس کردم.

وی افزود: دیروز وضعیت چمن ورزشگاه را دیدم. مطمئن بودم که باید  چمن کوتاه شود در جلسه قبل از بازی هم این مسئله را بیان کردم اما گفتند داور باید در این مورد اظهار نظر کند. داور گفت نیازی به تغییر نیست اما ما این مسئله را دیدیم که چمن بلند است.. به رئیس هیأت فوتبال و نماینده فدراسیون هم گفتم این مورد را گفتم اما آنها اعلام کردند که نیازی به کوتاه کردن چمن نیست.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: در مورد انتخاب داور سوال دارم همین داور در بازی رفت سال قبل ما در آزادی پنالتی گرفت که خنده دار بود. این مسئله جای سوال دارد. او امروز هم پنالتی گرفت که عجیب بود. بازیکن ملوان نیفتاده او خطا گرفت. نمی‌توانم با این مسائل مبارزه کنم چون این موارد دست من نیست بازیکنانم تلاش کردند اما نتیجه در جای دیگری رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خبرنگاران در پایان کنفرانس سوالات زیادی از سرمربی ذوب آهن داشتند اما او ترجیح داد صحبتی نکند و سالن را ترک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.