هافبک - مهاجم تیم فوتبال استقلال از اینکه در دیدار مقابل سیاه‌جامگان در نقش سازنده گل دوم آبی‌پوشان ظاهر شده است، ابراز خوشحالی کرد.

بهنام برزای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز خوشحالی از برتری تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد گفت: بازی سختی بود، ولی خوشحالم گام اول را آنهم در یک بازی بیرون از خانه محکم برداشتیم. بازی‌های هفته‌های ابتدایی شخصیت یک تیم را می‌سازند و امیدوارم در چند بازی آینده هم برنده شویم تا در کورس قهرمانی باشیم. البته هنوز نمی‌توان در مورد تیم‌ها نظر داد و باید چند هفته از لیگ سپری شود.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد پاس گلی که در این بازی داد، تأکید کرد: خوشحالم که پاس دادم و به خاطر راهنمایی بزرگترهای تیم تأثیرگذار بودم. البته من دوست دارم در همه بازی‌ها تأثیرگذار باشم و از صد، همیشه صد باشم. امسال خیلی انگیزه دارم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

برزای با اشاره به درخشش شهباززاده در دیدار سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: خوشحالم که او دو گل زد. از بازی کردن کنار او احساس خوبی دارم و امیدوارم سجاد این روند را ادامه دهد. شهباززاده با ادامه گلزنی‌هایش می‌تواند مدعی کسب عنوان آقای گلی باشد و در ادامه بازی‌ها نیز برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص بازی بعدی استقلال برابر ملوان و اینکه آیا به سمت امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم خواهد رفت، گفت: قلعه‌نویی مرا به استقلال آورد و حتماً قبل از بازی به سمت او می‌روم. برای ما این بازی با مسابقات دیگر فرقی ندارد و هدف‌مان این است که سه امتیاز را بگیریم. باز هم می‌گویم که باید در هفته‌های ابتدایی بهترین نتایج را بگیریم تا از همین ابتدا در کورس باشیم.

«آیا استقلال امسال قهرمان خواهد شد؟»، هافبک - مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش تصریح کرد:‌ ما نمی‌توانیم از حالا پیش‌بینی خاصی انجام دهیم، چون لیگ تازه شروع شده است. باید چند هفته بگذرد تا نظر بدهیم، اما این طبیعی است که استقلال به چیزی جز قهرمانی فکر نکند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )